04.04.18, 08:00
Kayah w kampanii Meloradia
Kayah wzięła udział w rozpoczynającej się kampanii Meloradia, która obejmie telewizję, sieci kin, internet i nośniki reklamy zewnętrznej.
W przygotowanym spocie wykorzystano nową akustyczną wersję przeboju Kayah zatytułowanego "Po co". Utwór, którego premiera miała miejsce 26 marca br. na antenie Meloradia został nagrany specjalnie dla słuchaczy stacji.
Artystka jest związana z Meloradiem od października ubr. Ma w nim swój autorski program muzyczny "Tu i teraz", którego nazwa nawiązuje do piosenki "Po co". Audycja nadawana jest w każdą środę między 18 a 20.
W pierwszej odsłonie nowa kampania objęła nośniki reklamy zewnętrznej w miastach nadawania Meloradia. Od 9 kwietnia spoty będzie można zobaczyć w telewizjach ogólnopolskich i tematycznych. Wkrótce reklamy pojawią się też w wybranych serwisach internetowych i sieciach kin.
Za kreację i produkcję spotu odpowiadał dom produkcyjny Propeller Film, a scenariusz i reżyserię - Mariusz Palej. Layouty reklam zewnętrznych przygotowała agencja UVMW. Zdjęcia wykonał Piotr Porębski. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Zenith Media.
Meloradio wystartowało 4 września 2017 r. To pierwsza i jedyna stacja w Polsce o muzycznym profilu określanym jako "easy listening". Rozgłośnia nadaje w 22 polskich miastach.
Komentarze