26.03.18, 12:00
Słaby debiut programu Między słowami Hanny Lis. Polsat Cafe przegrywa z TVN Style i HGTV
Średnia oglądalność nowego programu Hanny Lis "Między słowami" na antenie Polsat Cafe to 26,3 tys. widzów.
Pierwsze trzy odcinki nowego programu Hanny Lis to 26,3 tys. widzów, co przełożyło się na 0,22 proc. udziału programu w rynku TV (dane: Nielsen). Średnia widownia w targecie komercyjnym to 4,5 tys. widzów (zaledwie 0,1 proc. udziału w rynku).
Największą widownię do tej pory zgromadził drugi odcinek wyemitowany 18 marca (37,8 tys. widzów, co przełożyło się na 0,28 proc. udziału w rynku).
Podczas emisji programu, w grupie ogólnej Polsat przegrywał z TVN Style (0,46 proc. udziału w rynku) czy HGTV (0,56 proc. udziału w ryku). W grupie komercyjnej różnice są jeszcze większe. Podczas emisji talk-show TVN Style notował aż 0,64 proc. udziału w rynku, a HGTV 0,83 proc. udziału w rynku.
Hanna Lis zadebiutowała ze swoim programem "Między słowami" 11 marca br. w Polsat Cafe. Pretekstem do rozmowy i decydującym czynnikiem przy wyborze bohatera kolejnych odcinków mają być gorące informacje na jego temat. W programie, oprócz spotkania gospodyni z jej gościem, będzie można zobaczyć również towarzyszący felieton.
Program jest emitowany w niedziele o godz. 15.30.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze