20.03.18, 12:50
Adam Nawałka w spocie Warki
W nowym spocie Warki, emitowanym od 19 marca br. w TV, widzowie będą mogli zobaczyć jak mieszkańcy Planety Warka szykują się do piłkarskiego święta pod okiem trenera Adama Nawałki.
Planeta Warka to miejsce już dobrze znane konsumentom z poprzednich spotów. Przedstawia wyimaginowany świat, gdzie wszystko kręci się wokół męskich potrzeb i zainteresowań. W tej rzeczywistości szczególne miejsce zajmuje futbol i mecze biało-czerwonych, którzy w tym roku dostarczą nam emocji podczas rozpoczynających się w czerwcu mistrzostw.
W najnowszym spocie widzowie mogą obserwować przygotowania Planety Warka do piłkarskiego święta. Cała przestrzeń – od dróg, przez budynki, aż po najwyższe górskie szczyty pokrywa się biało-czerwonymi barwami. Na cześć naszej drużyny rozbrzmiewa w tle skomponowana specjalnie na tę okazję pieśń kibiców, odgrywana do muzyki z „Siedmiu Wspaniałych”. Wszystkiemu z zadowoleniem przygląda się specjalny gość - trener Adam Nawałka, bohater tegorocznej kampanii Warki.
Przed najbliższymi spotkaniami z Koreą Południową (23 marca, Wrocław) i Nigerią (27 marca, Chorzów) marka rozda kibicom w drodze na stadion kilkanaście tysięcy biało-czerwonych chust kibica.
Nowy spot reklamowy Warki wyreżyserował Maciej Kowalczuk, operatorem był Wojciech Zieliński, zrealizował go dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcję wykonał Lunapark, a za udźwiękowienie odpowiada Ztudio&Burza. Kreację komunikacji z udziałem Adama Nawałki przygotowała Agencja 2012. Opiekę menedżerską sprawują agencje BSS Group i XBRAND. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom. Za działania w kanale digital i w social mediach odpowiada agencja The Digitals, a wsparcie PR zapewnia Agencja ROOTS.
Komentarze