28.02.18, 17:00
Małgorzata Kożuchowska ponownie reklamuje Bonarkę
Wkrótce na krakowskich ulicach oraz w mediach pojawi się pierwsza odsłona nowej kampanii reklamowej krakowskiego centrum Bonarka. Ważną rolę w kampanii mają odegrać krakowskie ulice.
„Można zażartować, że będzie to taka krakowska mieszanka. Mozaika, będąca sumą dotychczasowych reklam, a zarazem kodem graficznym i ideowym naszej marki na ten rok” – tłumaczy Katarzyna Kasprzak, Marketing Manager Bonarki z ramienia firmy TriGranit, odpowiedzialnej za zarządzanie Bonarką.
Bonarkowa mieszanka reklamowa ma połączyć lajfstajlowe uniwersalia z krakowskim charakterem, awangardę z klasyką, powagę marketingu z reklamowym humorem. Tegoroczna kampania ma być paletą wyboru, przekładańcem mody, koktajlem zabawy i konglomeratem promocji. Twórcy reklamy tłumaczą też, skąd w nowych kreacjach wzięły się nazwy krakowskich ulic. „Focha, Wolnica, Sienna. Nazwy tych i innych ulic są świetnym pretekstem do zabawy językowej, która połączy przestrzeń miasta z handlowym kontekstem i da nieoczekiwany efekt” – podkreślają twórcy.
Tak jak w poprzednich latach, w reklamach Bonarki ponownie pojawiła się Małgorzata Kożuchowska. Poza wyrazem graficznym na różnych nośnikach (od form internetowych po klasyczną reklamę zewnętrzną), kampania znajdzie też odzwierciedlenie w innych działaniach zaplanowanych przez centrum.
Za koncepcję kampanii i produkcję sesji zdjęciowej do niej odpowiadała krakowska Firma Reklamowa Kuc. Autorem zdjęć sesyjnych jest uznany i ceniony fotograf Marcin Tyszka. Zleceniodawcą kampanii jest właściciel centrum firma NEPI Rockcastle.
Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze