17.02.18, 15:00
Opus B z kolejną kampanią Ranigast Max
Rozpoczęła się kolejna kampania telewizyjna marki Ranigast Max. Za koncepcję i realizację działań odpowiada Agencja Reklamowa Opus B.
Humorystyczny, lekki przekaz, wyrazista filmowa stylistka i nietuzinkowi bohaterowie to główne zamierzenia komunikacji Ranigast Max, za pomocą których marka chce budować w świadomości konsumentów pozytywny wizerunek oparty na skuteczności i niezawodności leku.
"Obecna kampania to kolejna odsłona „regionalnego” serialu reklamowego, który w sposób bardzo obrazowy i plastyczny ilustruje działanie leku w starciu z różnorodnymi lokalnymi dietami i sympatycznymi łasuchami" – tłumaczy Tomek Kosiński, Creative Director w Opus B.
Kampanię dla marki przygotowała (oraz nadzorowała grę na kobzie) agencja reklamowa Opus B. Spoty wyprodukował Watchout, za postprodukcję odpowiada Xantus. Choreografią dań i reżyserią ogólną zajęli się Kuba Michalczuk oraz operator Maciek Ryter. Niezapomniane scenografie stworzył Marcin Płaszczyk.
Kampania wystartowała 12 lutego br. Za zakup mediów odpowiada Dentsu Aegis Network Polska.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze