12.01.18, 15:00
Marcin Gut w Amnet Polska
Marcin Gut dołączył do agencji Amnet, należącej do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Jako Programmatic Manager odpowiada za zespół zajmujący się zakupem reklamy programatycznej.
W styczniu br. Marcin Gut objął stanowisko Programmatic Managera w agencji Amnet, spółce z grupy Dentsu Aegis Network Polska, zajmującej się zakupem mediów w modelu Programmatic Buying (RTB) w kampaniach typu performance i brandingowych. W nowej roli zarządza zespołem pięciu specjalistów prowadzących kampanie dla klientów grupy DAN.
Marcin Gut to absolwent socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Z branżą mediową jest związany od kilkunastu lat. Dotychczas zajmował się planowaniem, realizacją i zarządzaniem kampaniami reklamowymi w internecie dla klientów różnorodnych branż, m.in.: motoryzacja, FMCG, telekomunikacja, retail, fast food, finanse, transport, kosmetyki i wielu innych. Przez ostatnie 2,5 roku Gut stał na czele agencji Accuen, podmiotu z grupy OMD specjalizującego się w planowaniu i zakupie powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Odpowiadał za tworzenie produktów reklamowych opartych na programmaticu oraz z wykorzystaniem Big Data. Pracował także w Havas Media jako Programmatic Media Manager. Wcześniej zarządzał kampaniami internetowymi w Media Contacts.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze