19.12.17, 12:00
Grupa CzasDzieci.pl szuka inwestora
Jesienią br. właściciele grupy CzasDzieci.pl, największego niezależnego serwisu dla rodziców, rozesłali do koncernów medialnych i funduszy zapytania o zainteresowanie kupnem udziałów.
CzasDzieci.pl został stworzony w 2006 r. bez dużych funduszy inwestycyjnych. Prowadzony przez humanistów osiągnął w swojej historii zasięgi na poziomie blisko 1 mln użytkowników miesięcznie. Portal jest dwutargetowy - dociera niemal po połowie do rodziców (aktualnie głównie matek) z treściami poradnikowymi na czele z newsami z dziewięciu największych miast i dwóch aglomeracji oraz do dzieci, które w strefie rozrywki mogą znaleźc bezpieczne gry i zabawy.
"Nadal trudno przekonać klienta do tego, że matka jest kobietą” - przyznaje Agnieszka Karp-Szymańska , prezes i współtwórca portalu. „Dzieje się tak dlatego, że wielu marketerów myśli stereotypowo, że matka ma w głowie tylko to co dotyczy macierzyństwa. Nic bardziej mylnego. Gdy 24 h/7 myślisz o innych, czasem masz ogromną potrzebę pomyślenia o sobie. Widzimy jednak zmiany, pracujemy z takimi markami jak Nescafe z całoroczną komunikacją lifestylową czy Clinique odliczającą dni z czytelnikami do Świąt. (…) Od początku niestandardowe kampanie, i indywidualne podejście do współpracy były priorytetami w firmie" – podkreśla Karp-Szymańska.
Spółka jest na etapie poszukiwania partnera strategicznego, który dzięki dotychczasowemu doświadczeniu ma pomóc zweryfikować kierunki rozwoju i przyspieszyć pełne wykorzystanie potencjału biznesowego.
Aktualnie prowadzone są badania potrzeb i weryfikacja użyteczności, a także przygotowywania do redesignu. Nowa odsłona zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2018 r.
Specjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze