19.12.17, 12:00

Grupa CzasDzieci.pl szuka inwestora

Logo serwisu CzasDzieci.pl
Fot.: materiały prasowe

Jesienią br. właściciele grupy CzasDzieci.pl, największego niezależnego serwisu dla rodziców, rozesłali do koncernów medialnych i funduszy zapytania o zainteresowanie kupnem udziałów.

CzasDzieci.pl został stworzony w 2006 r. bez dużych funduszy inwestycyjnych. Prowadzony przez humanistów osiągnął w swojej historii zasięgi na poziomie blisko 1 mln użytkowników miesięcznie. Portal jest dwutargetowy - dociera niemal po połowie do rodziców (aktualnie głównie matek) z treściami poradnikowymi na czele z newsami z dziewięciu największych miast i dwóch aglomeracji oraz do dzieci, które w strefie rozrywki mogą znaleźc bezpieczne gry i zabawy. 

"Nadal trudno przekonać klienta do tego, że matka jest kobietą” - przyznaje Agnieszka Karp-Szymańska , prezes i współtwórca portalu. „Dzieje się tak dlatego, że wielu marketerów myśli stereotypowo, że matka ma w głowie tylko to co dotyczy macierzyństwa. Nic bardziej mylnego. Gdy 24 h/7 myślisz o innych, czasem masz ogromną potrzebę pomyślenia o sobie. Widzimy jednak zmiany, pracujemy z takimi markami jak Nescafe z całoroczną komunikacją lifestylową czy Clinique odliczającą dni z czytelnikami do Świąt. (…) Od początku niestandardowe kampanie, i indywidualne podejście do współpracy były priorytetami w firmie" – podkreśla Karp-Szymańska.

Spółka jest na etapie poszukiwania partnera strategicznego, który dzięki dotychczasowemu doświadczeniu ma pomóc zweryfikować kierunki rozwoju i przyspieszyć pełne wykorzystanie potencjału biznesowego.

Aktualnie prowadzone są badania potrzeb i weryfikacja użyteczności, a także przygotowywania do redesignu. Nowa odsłona zaplanowana jest na pierwszy kwartał 2018 r.

Komentarze

Powiązane

02.02.23, 19:00
| internet » ludzie
Zuzanna Ałdycka naczelną serwisu Dziecko.pl
Od 1 lutego br., na czele eDziecko.pl, serwisu tematycznego z portfolio Gazeta.pl (Agora) stanęła Zuzanna Ałdycka. Do jej obowiązków poza organizacją pracy redakcji należy, m.in. utrzymanie pozycji zasięgowej serwisu.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
31.01.23, 16:00
| internet » ludzie
Agnieszka Maciaszek szefową Pomponika
Od 1 lutego br. Agnieszka Maciaszek obejmie w portalu Interia stanowisko szefowej show-biznesowego serwisu Pomponik. Maciaszek odpowiedzialna będzie za treści i zasięg serwisu oraz za współpracę z Telewizją Polsat.
31.01.23, 07:30
| internet » informacje
Przegląd ligowy. Nowy program piłkarski w Przeglądzie Sportowym Onet
„Przegląd ligowy” to nowy program w ofercie wideo Przeglądu Sportowego Onet prowadzony przez Radosława Majdana, Jarosława Kolińskiego i Łukasza Olkowicza. Premierowe odcinki będą emitowane w każdy piątek.
30.01.23, 07:45
| radio » informacje | telewizja / VOD » informacje | prasa » informacje | internet » informacje
Rusza czwarta edycja konkursu dziennikarskiego #AllForJan Award
Ringier Axel Springer Polska otwiera nabór zgłoszeń do czwartej edycji konkursu #AllForJan Award. W konkursie o nagrodę im. Jána Kuciaka są wyróżniane najlepsze reportaże oraz relacje medialne nagłaśniające społecznie ważne tematy.
29.01.23, 17:00
| internet » informacje
Medonet.pl rusza z czwartą edycją Narodowego Testu Zdrowia Polaków
Narodowy Test Zdrowia Polaków to ogólnopolski projekt społeczno-edukacyjny serwisu Medonet.pl, mający na celu zwiększenie świadomości na temat stanu zdrowia i sposobów na jego poprawę.
27.01.23, 17:19
| internet » informacje
Z Ludzką Twarzą. Serwis WP abcZdrowie rusza z nowym cyklem
Redakcja serwisu WP abcZdrowie rozpoczęła nowy cykl reportażowym „Z Ludzką Twarzą”. W programie przedstawieni zostaną bohaterowie zmagający się z poważnymi chorobami, ludzie „niezwykle zwyczajni”, którzy nie chcą litości ani współczucia.
27.01.23, 10:05
| internet » informacje
Reklamy na Facebooku — czy to się opłaca? Sprawdzamy!
Meta Platforms to amerykański konglomerat technologiczny, którego własnością jest znany na całym świecie serwis społecznościowy Facebook. Facebook stał się popularnym miejscem do promowania sklepów internetowych. Czy jednak faktycznie warto? Co przemawia za skorzystaniem z FB Ads? Sprawdzamy poniżej!
25.01.23, 11:43
| internet » ludzie
Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl. Filip Trusz szefem Moto.pl
Wraz z początkiem nowego roku, po dwóch latach pracy jako dyrektor Moto.pl, Tomasz Korniejew awansował w strukturach Gazeta.pl na stanowisko dyrektora wydawniczego. Redaktorem naczelnym Moto.pl został Filip Trusz.
25.01.23, 07:30
| internet » informacje
2,9 mld euro kar w Europie za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych
Łączna wartość kar nałożonych przez europejskich regulatorów za naruszenia Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO) wyniosła do tej pory 2,9 mld euro - wynika z raportu kancelarii prawnej DLA Piper. 
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty
Konkursy
do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.