24.12.17, 11:00
Agencja Kalicińscy.com przygotowała kampanię społeczną dla Banków Żywności
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania społeczna Banków Żywności pod hasłem „Ratuj jedzenie, któ-re dla innych jest marzeniem”. Za pomysł kreatywny, hasło kampanii i jej realizację w telewizji, radiu, prasie, OOH oraz kanałach digital, odpowiedzialna jest agencja Kalicińscy.com.
W Polsce rocznie marnowane jest 9 mln ton żywności, podczas gdy 1,8 miliona osób żyje w ubóstwie i jest niedożywionych. Banki Żywności są jedyną organizacją, która na masową skalę potrafi rozwiązać ten pro-blem poprzez pozyskiwanie żywności od producentów, z hipermarketów oraz z sieci restauracji Amrest i przekazywanie jej potrzebującym. Celem kampanii jest zebranie pieniędzy na koszty związane z logistyką, czyli transportem żywności odebranej od darczyńców, jej magazynowaniem, przechowywaniem i przekazy-waniem dalej.
Zadaniem agencji Kalicińscy.com było stworzenie konceptu kreatywnego kampanii, która ma zachęcić Pola-ków do przekazywania wpłat na rzecz organizacji oraz będzie budowała wizerunek i rozpoznawalności Ban-ków Żywności, które do tej pory prowadziły kampanie komunikacyjne jedynie w okresie przekazywania 1 proc. podatku na organizacje non-profit oraz w czasie świątecznych zbiórek żywności w hipermarketach. Teraz poprzez zintegrowaną kampanię organizacja chce silniej zaistnieć w świadomości Polaków.
Za ideę kreatywna kampanii odpowiada Michał Plichta, Copywriter Kalicińscy.com. Nad kreacją kampanii pracowali również Piotr Wróblewski, Senior Art Director Kalicińscy.com oraz Sebastian Deszkiewicz, Graphic Designer Kalicińscy.com. Autorem zdjęcia na kreację outdoorową kampanii jest Krzysztof Bednarski, Senior Art Director Kalicińscy.com. Projekt prowadzony jest przez Polę Ziejewską, Client Service Director Kaliciń-scy.com oraz Łukasza Jankowskieg, Account Managera Kalicińscy.com.
Kampania to 30 sekundowy spot emitowany w TVP oraz w stacjach komercyjnych, 30 sekundowy spot ra-diowy, kreacje prasowe, kreacje na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz kreacje dostosowane do kanałów digital, w tym social mediów.
Agencja przygotowała również landing page poprzez który, będzie można wpłacać pieniądze na rzecz Ban-ków Żywności.
Spot telewizyjny oraz spot radiowy zostały wyprodukowane przez Fog Production, pod kierownictwem Marii Taras, Senior Producer Fog Production.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze