13.12.17, 14:00
RMF FM ma już blisko 26 proc. udziału w rynku, Jedynka i Trójka mocno w dół
Radio RMF FM umocniło pozycję lidera. Stacja generuje już blisko 26 proc. udziału w rynku – wynika z najnowszego badania Radio Track zrealizowanego przez MillwardBrown SMG/KRC obejmującego okres od 1 września 2017 r. do 30 listopada 2017 r. (stacje ogólnopolskie i ponadregionalne).
Udział w rynku (czas słuchania radia ogółem) Radia RMF FM w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku wzrósł aż o 1,8 p.p. i wynosi 25,8 proc. Drugie miejsce zajmuje Radio Zet z 13,5 proc. udziałem w rynku (słuchalność bez zmian). Trzecie miejsce zajmuje Jedynka, która osiągnęła najniższą słuchalność w swojej historii - tylko 7,1 proc. udziału w rynku (spadek az o 1,8 p.p.). Tuż za podium znalazła się Trójka z 6,3 proc. udziałem w rynku (strata aż 1,4 p.p.).
Kolejne miejsca zajęły takie stacje jak: VOX (strata 0,6 p.p.), Radio Maryja (wzrost o 0,3 p.p.), TOK FM (strata 0,4 p.p.), Antyradio (wzrost o 0,1 p.p.), RMF Classic (wzrost o 1,2 p.p.), Polskie Radio 24 (wzrost o 0,3 p.p.), Dwójka (bez zmian) i Muzo.fm (strata 0,1 p.p.).
Udział stacji radiowych w rynku
wrzesień 2016 : listopad 2016 | grudzień 2016 : luty 2017 | marzec 2017 : maj 2017 | czerwiec 2017 : sierpień 2017 | wrzesień 2017 : listopad 2017 | |
Radio RMF FM | 24,0% | 24,9% | 25,2% | 24,6% | 25,8% |
Radio ZET | 13,5% | 12,9% | 13,3% | 13,7% | 13,5% |
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 8,9% | 9,1% | 8,0% | 8,4% | 7,1% |
Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 7,7% | 7,8% | 7,0% | 6,6% | 6,3% |
VOX | 4,4% | 3,7% | 4,2% | 4,2% | 3,8% |
Radio Maryja | 1,8% | 2,3% | 1,6% | 1,8% | 2,1% |
Radio TOK FM | 2,3% | 2,4% | 2,4% | 2,3% | 1,9% |
Antyradio | 1,6% | 1,6% | 1,8% | 1,7% | 1,7% |
RMF Classic | 1,1% | 1,3% | 1,4% | 1,2% | 1,3% |
Polskie Radio 24 / do 2016-08 Czwórka - Program 4 Polskiego Radia | 0,2% | 0,3% | 0,4% | 0,4% | 0,5% |
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,5% | 0,5% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 0,4% | 0,4% | 0,5% | 0,4% | 0,3% |
Fale:
wrzesień 2016 : listopad 2016 (wielkość: 20 913)
grudzień 2016 : luty 2017 (wielkość: 20 875)
marzec 2017 : maj 2017 (wielkość: 20 749)
czerwiec 2017 : sierpień 2017 (wielkość: 20 973)
wrzesień 2017 : listopad 2017 (wielkość: 20 820)
Grupy celowe: wszystkie przypadki
Wielkość (nie ważona): 30 186 863 (1 508 911 przypadków, 100,0% całej próby)
Braki danych usunięte po wszystkich zmiennych.
Wskaźniki słuchalności: Udział w czasie słuchania (%)
Ustawienia wskaźników: Wartość wskaźnika
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze