27.11.17, 17:00

Make it Yours. Kampania Eurosportu z przebojem grupy Queen motywem przewodnim

Kadr ze spotu
Fot.: materiały prasowe Eurosportu

27 listopada br., rozpoczęła się kampania „Make it Yours” kanału Eurosport, której hymnem jest przebój „I Want It All” zespołu Queen w aranżacji Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej. Kampania zachęca fanów do przejęcia kontroli nad tym co, kiedy i gdzie chcą oglądać.

Po raz pierwszy w historii Eurosport będzie transmitował igrzyska Pyeongchang 2018 z pełnym wykorzystaniem platform cyfrowych, m.in. aplikacji Eurosport Player. Dzięki temu kibice będą mieli możliwość spersonalizowania transmisji i ułożenia programu zgodnie ze swoimi preferencjami. Po raz pierwszy w historii ramówka Eurosportu 1 będzie w całości dostosowana do polskich widzów, którzy będą mogli zobaczyć wszystkie starty polskich olimpijczyków. Z kolei w Eurosporcie 2 nacisk położony zostanie na istotne dla wszystkich kibiców dyscypliny, takie jak hokej na lodzie, które ze względu na harmonogram nie mieszczą się w ramówce Eurosportu 1. Dodatkowo widzowie będą mieli dostęp do transmisji na żywo ze wszystkich aren oraz ogromnej ilości materiałów na życzenie w Eurosport Player.

Możliwość personalizacji igrzysk jest motywem przewodnim kampanii „Make it Yours”, która zachęca kibiców do przejęcia kontroli nad ramówką i wyboru tego, co i kiedy chcą oglądać. Hymnem kampanii jest wielki przebój grupy Queen „I Want It All” w aranżacji Londyńskiej Orkiestry Symfonicznej.

Chcemy wprowadzić nowe standardy pokazywania igrzysk olimpijskich, dostarczając kibicom jeszcze więcej emocji z transmisji. Utwór I Want It All to ponadczasowy przebój legendarnej grupy Queen, która ma w dorobku utwory będące synonimami sportowego sukcesu. Słowa piosenki I Want It All doskonale oddają nasze ambicje, aby dać fanom dostęp do treści w każdym miejscu i czasie" – powiedział Peter Hutton, CEO Eurosportu.

Utwór został nagrany w legendarnym Air Studios w Londynie, a wzięło w nim udział wielu znakomitych artystów, mających za sobą pracę przy takich produkcjach jak „Mroczny Rycerz”, „Gladiator”, „Incepcja” i „Jak zostać królem” oraz współpracę z wielkimi gwiazdami muzyki m.in. Adele, Vangelisem czy Markiem Ronsonem.

Komentarze

Powiązane

03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.
30.01.25, 15:45
| TV / VOD » informacje | kultura » informacje
Na rynku pojawiła się kolekcjonerska moneta The Joker
29 stycznia br. swoją premierę miała nowa moneta kolekcjonerska, która powstała dzięki współpracy Mennicy Gdańskiej z Warner Bros. Discovery Global Consumer Products.
30.01.25, 08:30
| TV / VOD » informacje
Dobry wieczór Polsko w Polsat News
1 lutego br., w ofercie kanału Polsat News zadebiutuje program publicystyczny oparty na sporze światopoglądowym „Dobry wieczór Polsko”. Jego gospodarzami będą Grzegorz Jankowski i Adamina Sajkowska.
28.01.25, 20:14
| TV / VOD » informacje
4. sezon Magii nagości. Polska w Zoom TV. Premierze towarzyszy kampania reklamowa formatu
„Pokochaj ludzką naturę” to hasło nowego sezonu programu „Magia nagości. Polska”, który 28 lutego br. powróci do ramówki Zoom TV.
27.01.25, 17:00
| TV / VOD » informacje | prasa » informacje
Gala Tygodnika Piłka Nożna w Polsacie Sport 1 i na Polsat Box Go
W poniedziałek, 27 stycznia br., odbędzie się uroczysta Gala Tygodnika „Piłka Nożna”, która nieprzerwanie od ponad 50 lat stanowi symboliczne przejście z jednego piłkarskiego roku do drugiego. Organizatorzy Plebiscytu rozdadzą statuetki w dziewięciu kategoriach, zarówno indywidualnych, jak i zespołowych.
27.01.25, 11:45
| TV / VOD » informacje
410 tys. osób śledzi drugi sezon formatu Królowa Przetrwania
II sezon „Królowej Przetrwania” emitowany od 6 stycznia br. na antenie TVN7 ogląda średnio 410 tys. widzów. Po emisji trzech odcinków, format podnosi średnie wyniki stacji.
Subskrybuj RSS działu TV / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.