13.11.17, 11:00

Gwiazdy serialu Rodzinka.pl w świątecznej kampanii AVON

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Każdego roku z okazji Świąt Bożego Narodzenia marka AVON zaprasza do współpracy znaną rodzinę, która promuje świąteczną ofertę z katalogu marki. W tym roku AVON postawił na współpracę z serialową rodzinką. 

W najnowszej świątecznej kampanii AVON wzięły udział gwiazdy serialu Rodzinka.pl – Małgorzata Kożuchowska (ambasadorka marki od początku 2017 roku), Tomasz Karolak i Mateusz Pawłowski. Działania świąteczne obejmują katalog AVON nr 16 dostępny od 9 listopada do 29 listopada oraz kampanię radiową i online.

Nasza najnowsza kampania jest pełna rodzinnych, radosnych historii, pokazujących z przymrużeniem oka przygotowania do Świąt w rodzinie Boskich. Do zrobienia świątecznych zakupów w AVON będziemy zachęcać m.in. serią spotów radiowych, w których Natalia i Ludwik Boscy zmierzą się z różnymi „świątecznymi dylematami”. Kampania w dużej mierze skoncentruje się na mediach społecznościowych. Dla tych, którzy mają problem związany z wyborem konkrenych prezentów przygotowaliśmy chatbota na Messengerze, za pomocą którego bohaterowie rodzinki.pl pomogą dokonać najlepszego wyboru” – mówi Andrzej Mytych, członek zarządu i Dyrektor Komunikacji AVON.

Kampania radiowa potrwa od 9 listopada do 13 grudnia br. w największych stacjach radiowych, m.in. RMF, Radiu ZET, Eska, VOX FM. Wzięli w niej udział Małgorzata Kożuchowska i Tomasz Karolak, którzy jako Natalia i Ludwik w zabawnych spotach zdradzają kulisy świątecznych przygotowań u Boskich.

Kożuchowska związana jest z marką AVON od 2017 r. W trakcie tej współpracy promowała m.in. linię kosmetyków do makijażu AVON True, krem z linii ANEW oraz zapach Viva la Vita.

Boscy to pierwsza serialowa rodzina, która pojawiła się na okładce świątecznego katalogu AVON. W ostatnich latach bożonarodzeniową ofertę marki promowali: Justyna Steczkowska z mężem i dziećmi, Katarzyna Skrzynecka z mężem i córką, rodzina Królikowskich oraz bracia Golec.

Koncepcję kreatywną przygotował Dział Komunikacji AVON. Spoty radiowe zostały wyprodukowane przez studio Soundflower. Za zakup mediów odpowiada Starcom.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
19.03.23, 22:58
| reklama & PR » informacje
Sieć sklepów SPAR z rabatami na produkty marki vivo
Powstał nowy program lojalnościowy sieci SPAR, w którym klienci będą mogli otrzymać rabaty na produkty marki vivo. Akcja potrwa do 10 czerwca br.
18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.