29.10.17, 13:46

Analiza: pierwszy odcinek II sezonu serialu Belfer obejrzało ponad 400 tys. osób

Plakat promujący serial
Fot.: materiały prasowe

Pierwszy odcinek nowego sezonu hitowego serialu Canal+ "Belfer" obejrzało ponad 400 tys. widzów. Jest to wynik lepszy od ostatniego odcinka poprzedniej serii (+4 proc.) - pisze w analizie Bartosz Zientek, ekspert z Codemedia.

Jeżeli nowemu hitowi Canal+ uda się utrzymać widzów stacja może znacząco zyskać na udziałach w rynku. Tylko ta jedna emisja pozwoliła zwiększyć udział stacji w cały zeszłym tygodniu ponad dwukrotnie. Średni udział Canal+ w tygodniu poprzedzającym premierę „Belfra” był na poziomie 0,17 proc., kolejny tydzień stacja zakończyła z udziałem na poziomie 0,37 proc. W dniu premiery Canal+ załapał się nawet do zestawienia TOP20 w grupie komercyjnej. Sam serial zgromadził w szerokiej grupie prawie 3 proc. widzów, natomiast w grupie komercyjnej było to prawie 5 proc.! Przy tak ograniczonej dystrybucji jest to naprawdę imponujący wynik. (…)

Co ciekawe, pierwszy odcinek nowego „Belfra” oglądały w zdecydowanej większości kobiety (62 proc.), podczas gdy w poprzednim sezonie rozkład był zbliżony do naturalnego.

Zaskakujące nie będzie to, że „Belfra” oglądają głównie osoby w wieku 25-49 z wyższymi dochodami i wykształceniem średnim i wyższym. W przypadku pierwszego sezonu udział widzów z dochodem powyżej 3000 wynosił ponad 72 proc., w tym roku ten udział jeszcze bardziej wzrósł (74 proc.) – naturalny udział widowni w tych przedziałach to 45 proc. Co ważniejsze, w przypadku pierwszego odcinka nowego sezonu udział osób z dochodem powyżej 5000 zł wyniósł prawie 40 proc. (naturalnie jest to 15 proc.).

To, co jest ciekawe to bardzo mała reprezentacja widzów „Belfra” w miastach 50-100, natomiast bardzo duży udział stanowią widzowie z miast poniżej 50 tys. mieszkańców.

Komentarze

Powiązane

03.02.23, 10:47
| telewizja / VOD » informacje
Bogata oferta seriali w wiosennej ramówce Polsatu
Wiosenna ramówka Polsatu to głównie kontynuacje znanych formatów. Jeden element odróżnia wiosenną ofertę stacji od poprzednich sezonów – to wysyp telewizyjnych premier seriali, które debiutowały wcześniej w Polsat Box.
03.02.23, 09:59
| telewizja / VOD » informacje
Wiosenna ramówka TVN bez fajerwerków. Dwa nowe formaty i premiery seriali
Wiosenna oferta stacji TVN to głównie kontynuacje dobrze znanych pozycji. Nowością będzie gra telewizyjna „Kto wie?”, nowy serial paradokumentalny, a także serial komediowy „Mój agent”.
02.02.23, 18:00
| telewizja / VOD » informacje
Ruszył oficjalnie szósty multipleks Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska S.A. 31 stycznia br. podpisała umowę ze spółką Emitel S.A., operatorem technicznym naziemnej infrastruktury nadawczej, na usługę transmisji sygnału multipleksu szóstego. Umowa została zawarta na cztery lata i weszła w życie 1 lutego r.
02.02.23, 12:04
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Iberion wygrywa w sądzie z TVP
Grupa mediowo-społecznościowa Iberion wygrała w sądzie I instancji z Telewizją Polską. Spór dotyczył materiału dziennikarskiego o wypadku samochodu Jacka Kurskiego,. byłego już prezesa TVP.
02.02.23, 07:45
| telewizja / VOD » badania rynku
Polacy planują oszczędności w wydatkach na rozrywkę i gastronomię
Z powodu trudnej sytuacji ekonomicznej oszczędności gospodarstw domowych najbardziej odbiją się na wydatkach na rozrywkę i jedzenie na mieście - wynika z badania firmy doradczej Bain & Company.
01.02.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
FIGHTIME HD w ofercie AVIOS
Sieć IPTV AVIOS jako pierwsza w Polsce wprowadziła do oferty program FIGHTIME HD dostępny dotychczas jedynie poprzez przeglądarkę internetową.
31.01.23, 20:30
| telewizja / VOD » seriale
HBO zamawia II sezon serialu The Last of Us
Serial „The Last of Us" powróci z drugim sezonem. Serial Craiga Mazina i Neila Druckamanna to drugi największy debiut HBO w pierwszym tygodniu premiery, tuż za „Rodem smoka".
31.01.23, 08:38
| telewizja / VOD » informacje
SkyShowtime zadebiutuje w Polsce 14 lutego
SkyShowtime, nowy europejski serwis streamingowy od 14 lutego br. będzie dostępny w Polsce, a także Albanii, Czechach, Kosowie, Macedonii Północnej, Rumunii, Słowacji i na Węgrzech. Cena za miesięczny dostęp na polskim rynku wyniesie 24,99 zł.
30.01.23, 16:47
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
XTB będzie współpracować z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy rozpoczął współpracę z XTB, polską platformą inwestycyjną o zasięgu światowym.
30.01.23, 16:00
| telewizja / VOD » seriale
Cały sezon nowego serialu Lulu w reżyserii Kingi Dębskiej w Polsat Box Go
W Polsat Box Go udostępniono cały sezon nowego serialu „Lulu” z Anną Dereszowską w roli głównej. Za reżyserię i scenariusz produkcji odpowiada Kinga Dębska.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalist/-ka ds.promocji

Kielecki Teatr Tańca | inne

Przejdź do oferty

Specjalista ds. komunikacji

Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa

Przejdź do oferty

PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU

Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 08.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 07.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 04.03.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.