17.10.17, 14:52

Poważne zmiany w Nowa TV. Znika Moda na sukces, mniej publicystyki

Logo stacji
Fot.: materiały prasowe

Od listopada br. na antenie Nowa TV dominować mają filmy i seriale dokumentalne. Zmienia się także strategia stacji w zakresie dystrybucji oferty newsowo-publicystycznej - część programów pozostaje na antenie, a część jest przenoszona do Internetu.

Od listopada br. w ramówce Nowej TV miejsce „Mody na sukces” zajmie serial dokumentalny „Wojny magazynowe”, który pokazuje, jak można zyskać majątek lub wiele stracić, licytując przysłowiowego kota w worku, czyli zawartość zamkniętego schowka magazynowego. „Moda na sukces” wprowadzona została na antenę Nowej TV z myślą o szerokim kręgu odbiorców naziemnej platformy cyfrowej. Jednak MUX-8 po roku funkcjonowania nadal nie gwarantuje dostatecznego zasięgu, w związku z czym struktura widzów jest inna niż zakładaliśmy. W miejsce „Mody na sukces” proponujemy więc od listopada serial „Wojny Magazynowe”, który powinien lepiej odpowiadać oczekiwaniom widzów Nowej TV” - mówi Ewa Latkowska, dyrektor operacyjny pionu telewizyjnego w Grupie ZPR Media.

W sobotnie popołudnia Nowa TV emitować będzie maratony serii „Akcja renowacja”, w której można zobaczyć, w jaki sposób przywracane są do życia stare, kultowe przedmioty. W poniedziałki Nowa TV emitować będzie dokumenty o tematyce katastroficznej - po godz. 22.00 serial „Ewakuacja Ziemi”, pokazujący różne scenariusze katastrofy globalnej, a po 23.00 – serial „UFO, odtajnione akta”, ujawniający zawartość ściśle tajnych rządowych dokumentów, dotyczących niezidentyfikowanych obiektów latających. W środy między 20.00 z 22.00 emitowane będą dokumenty medyczne, m.in. „Skalpel w brzuchu” (o błędach chirurgów), „Wielka waga, wielka miłość” (o parze, która wspólnie walczy z otyłością), „Uzależnieni od jedzenia”, „Najgrubszy człowiek świata”.

Nowa TV zmienia także strategię dystrybucji swojej oferty newsowo-publicystycznej, a newsroom telewizyjny rozszerza kompetencje o produkcję wideokontentu.Stawiamy na serwis informacyjny „24 godziny”, który od początku istnienia tworzony jest tak, aby dostarczać wartościowych treści newsowych zarówno widzom, jak i internautom. Program jest codziennie transmitowany nie tylko na antenie, ale także na Facebooku, gdzie stanowi premium content. Niektóre materiały „24 godzin” dystrybuowane w sieci osiągają powyżej 10 mln wyświetleń, co dowodzi wielkiego potencjału udostępnianych przez nas treści” – wyjaśnia Ewa Latkowska.

Część programów publicystycznych pozostaje na antenie, a część przenoszona jest do Internetu. W dotychczasowej formie pozostają programy Sławomira Jastrzębowskiego „Więc jak” oraz Adama Federa „Federacja”. Widzowie nadal będą mogli oglądać także „Super Temat”, ale częstotliwość jego emisji będzie uzależniona od wydarzeń, w których wspólne interwencje podejmować będą dziennikarze „Super Expressu” i Nowej TV. „Obecnie intensywnie pracujemy nad stworzeniem nowych formuł dla pozostałych programów, a także nad zbudowaniem ciekawej i kompleksowej oferty newsowo-publicystycznej skierowanej do internautów” – podkreśla Ewa Latkowska.

Komentarze

Powiązane

25.01.23, 10:06
| telewizja / VOD » ludzie
Dorota Żurkowska z nową funkcją w w Warner Bros. Discovery w Polsce. Piotr Tyborowicz odchodzi
Zaskoczenie na rynku. Dorota Żurkowska obejmuje nowe stanowisko Group Senior Vice President Revenue w Warner Bros. Discovery w Polsce. Związany od początku istnienia TVN, Piotr Tyborowicz odchodzi nie tylko ze stanowiska Dyrektora Biura Reklamy TVN i członka zarządu TVN, ale i z firmy.
24.01.23, 16:30
| telewizja / VOD » informacje
Szkło Kontaktowe obchodzi 18. urodziny
25 stycznia 2023 r. „Szkło Kontaktowe” kończy 18 lat. Z tej okazji w warszawskim teatrze 6. Piętro odbyło się przedstawienie, w którym wystąpiły osoby związane z programem. Niespodzianką wieczoru był wspólny występ Grzegorza Markowskiego ze „Szkła Kontaktowego” i Grzegorza Markowskiego z zespołu „Perfect”. Wydarzenie pojawi się na antenie TVN24 25 i 26 stycznia br. o godz. 22:00.
24.01.23, 13:53
| telewizja / VOD » informacje
Alfa TVP i Belsat TV na szóstym multipleksie Naziemnej Telewizji Cyfrowej
Telewizja Polska wprowadza do dystrybucji naziemnej dwa kanały - TVP Alfa i Belsat TV.
24.01.23, 11:36
| telewizja / VOD » informacje
Jerzy Straszewski: Wejście w życie Lex Pilot osłabi świetnie funkcjonujący rynek płatnej TV w Polsce
Bogata oferta pakietowa płatnej telewizji w Polsce jest jedną z najtańszych w Unii Europejskiej, a rynek jednym z nielicznych z prognozami dalszego wzrostu wobec nasilającej się konkurencji globalnych serwisów streamingowych– wynika z raportu globalnej firmy doradztwa strategicznego Arthur D. Little.
23.01.23, 12:15
| telewizja / VOD » informacje
INEA: wzrost przychodów o 4 proc. w 2022 r.
INEA w 2022 r. zanotowała wzrost przychodów o 4 proc., przekroczyła liczby 300 tys. klientów indywidualnych.
23.01.23, 05:30
| telewizja / VOD » informacje
True Love. Nowe reality show od 27 lutego w TVN7 i Player.pl
W Kolumbii wystartowały zdjęcia do nowego reality show TVN7 - "True Love". Elementem wyróżniającym go od programów tego typu jest użycie wykrywacza kłamstw oceniającego szczerość uczuć i zamiarów uczestników. Prowadzącą show zostanie Edyta Zając.
22.01.23, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Paweł Domagała nowym jurorem w programie Twoja Twarz Brzmi Znajomo
Przy stole jurorskim programu „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, obok Małgorzaty Walewskiej i Roberta Janowskiego, zasiądzie Paweł Domagała.
21.01.23, 21:00
| telewizja / VOD » informacje
Pięknie przyprawiOna. Nowy sezon programu w TVP Kobieta
Ruszyły zdjęcia do kolejnego sezonu kulinarnego formatu TVP Kobieta - „Pięknie przyprawiOna”.
19.01.23, 15:15
| telewizja / VOD » seriale
18. sezon Policjantek i Policjantów wiosną w Czwórce
Czwórka zaplanowała na wiosnę emisję 18. sezonu polskiego serialu kryminalnego „Policjantki i Policjanci”.
19.01.23, 12:29
| telewizja / VOD » badania rynku
Nielsen dostarczy platformie Netflix badania o zachowaniach widzów
Netflix będzie współpracować z Nielsenem. Wieloletnia umowa obejmuje rynki Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Polski, dotyczy dostarczania Netflixowi danych TV i streamingowych pozwalających całościowo przedstawić współczesnych widzów i ich zwyczaje.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacji-Rzecznik prasowy

Muzeum Sztuki Łódź | Łódź

Przejdź do oferty

Referent ds. mediów

Związek Niemieckich Stowarzyszeń Społeczno-Kulturalnych w Polsce | Opole

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.