17.10.17, 15:00
Czaniecki. Tu zaczyna się smak. Producent makaronów z kampanią w mediach
9 października br. ruszyła kampania makaronów Czaniecki pod hasłem „Czaniecki. Tu zaczyna się smak”. Zintensyfikowane działania w mediach potrwają do końca listopada. Wszystkie kreacje odnoszą się do rodzinnych tradycji, dawnych smaków i wspomnień z dzieciństwa.
W swojej komunikacji marka Czaniecki odnosi się do wspomnień z dzieciństwa, podkreślając, że nieprzypadkowo często mają one smak i zapach gorącego rosołu. To w dzieciństwie zapamiętujemy większość smaków, które towarzyszą nam przez całe dorosłe życie. Każda paczka makaronu Czaniecki ma być jak magiczne pudełko przenoszące konsumentów do czasów i smaków z dawnych lat.
Osią kampanii są billboardy sponsorskie emitowane m.in. w TVP, TVN, Polsat oraz wybranych stacjach tematycznych. Zaplanowane są również działania w prasie poradnikowej oraz w Internecie.
Działania w mediach zaplanowało Five Media. Z kolei za PR odpowiada agencja Zaza Media.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze