16.10.17, 13:00

Business Insider Polska głównym dostawcą treści dla Onetu

Logo serwisu
Fot.: materiały prasowe

Business Insider Polska staje się głównym dostawcą treści dla Onetu. W serwisie dostępne są już poszerzone informacje i nowe kategorie tematyczne. 

Serwis Business Insider Polska zyskał nowe kategorie: Firmy, Twoje Pieniądze, Podatki i Prawo oraz Motoryzacja. Nowe działy stanowią rozszerzenie dotychczasowej oferty tematycznej serwisu obejmującej treści ze świata technologii, start-upów, coachingu zawodowego, lifestyle i aktualnych trendów. W serwisie wkrótce zostaną udostępnione również aktualne kursy walut oraz informacje dotyczące notowań akcji na GPW.

Business Insider odzwierciedla nowe podejście do serwisów tematycznych, jest kwintesencją biznesu na nowe czasy. Stawiamy na treści nie tylko inspirujące, pokazujące najlepsze przykłady na to, jak odnieść sukces w Polsce i za granicą, ale także na użyteczne informacje z dziedziny finansów, po które sięga każdy z nas” - mówi Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska. „Połączyliśmy dwie duże redakcje: Biznes Onet i Business Insider w jedną, tworząc razem z Forbes Polska nową jakość - silną grupę medialną, odpowiadającą na zapotrzebowanie naszych czytelników na treści biznesowe dostosowane do określonych grup odbiorców” - dodaje Protic.

Polska redakcja serwisu ściśle współpracuje z pozostałymi redakcjami Business Insider – w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Australii czy Japonii. Ekskluzywne materiały przygotowywane przez redakcje Business Insider na całym świecie są tłumaczone na język polski. Z BIP współpracują również polscy i międzynarodowi autorzy zewnętrzni – eksperci w swoich dziedzinach, którzy dzielą się z czytelnikami wiedzą, pomysłami i doświadczeniem w prowadzeniu biznesu.

Od chwili uruchomienia Business Insider Polska rok temu serwis odnotował dynamiczny wzrost, stając się trzecią pod względem wielkości edycją europejską. Dziś Business Insider obecny jest w 20 krajach w 16 wersjach językowych i dociera łącznie do ponad 110 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie. Nasza stratega polega na relacjonowaniu i wyjaśnianiu ciekawych i często skomplikowanych trendów i informacji z zakresu technologii, ekonomii, świata globalnych finansów i wielu innych tematów” – mówi Łukasz Grass, redaktor naczelny Business Insider Polska.

W nowym Business Insider Polska postawiono także na zmiany jakościowe pod kątem oferty reklamowej. Zmieniono galerie na wersję wertykalną. Użytkownik nie musi klikać na kolejne zdjęcia – wystarczy, że przewinie galerię w dół. Między zdjęciami w nieintruzywny sposób wpleciono formaty reklamowe. Dodatkowo w serwisie Business Insider Polska została rozwinięta oferta reklamy natywnej, a dokładnie reklama native in feed, Wdrożono także mechanizm lazy loading. Dzięki niemu serwis będzie ładował się użytkownikom szybciej.

W nowej odsłonie serwisu Business Insider Polska nowością jest także rozbudowana sekcja wideo – obok cotygodniowych premier programu Łukasza Grassa „Na czasie” w każdą środę o godz. 14.00, będą pojawiać się także nowe materiały wideo.

Business Insider Polska ruszył 15 maja 2016 r. Serwis odwiedza średnio ponad 5,5 miliona użytkowników miesięcznie (źródło: Google Analytics) i ma on ponad 250 tys. subskrybentów w mediach społecznościowych.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 11:52
| internet » informacje
Klub Świadomej Konsumentki. Nowy projekt serwisu WP Kobieta
Redakcja serwisu WP Kobieta uruchamia Klub Świadomej Konsumentki, w którym czytelniczki będą mogły za darmo testować różne produkty i dzielić się swoimi opiniami.
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
18.02.24, 12:59
| internet » ludzie
Krzysztof “Chris” Sulenta awansuje w MassiveMusic Warsaw
MassiveMusic Warsaw, kreatywna agencja muzyczna, awansowała Krzysztofa Sulentę na stanowisko senior music creative.
17.02.24, 12:00
| internet » informacje | kultura » informacje
Rusza ósma edycja Plebiscytu O!Lśnienia – Nagród Kulturalnych Onetu i Miasta Krakowa
Po raz ósmy zostaną przyznane O!Lśnienia, nagrody kulturalne Onetu i Miasta Krakowa. Zwycięzców wybiorą internauci, a głosowanie potrwa do północy 1 marca br. 
16.02.24, 18:45
| internet » informacje
Jak pisać o klimacie 2.0. Czym jest dezinformacja klimatyczna i jak z nią walczyć. Druga część poradnika Gazeta.pl dla dziennikarek i dziennikarzy
Poradnik o dezinformacji klimatycznej dla dziennikarzy i dziennikarek to kontynuacja wydanej w 2023 r. publikacji Gazeta.pl „Jak pisać o klimacie”, której celem jest wsparcie przedstawicieli mediów ogólnopolskich i lokalnych, powstała we współpracy z Fundacją Climate Strategies Poland.
16.02.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Co to będzie. Polityczny wideopodcast od Gazeta.pl
Portal Gazeta.pl rusza z nowym formatem politycznym, prowadzonym przez Martę Nowak oraz Miłosza Wiatrowskiego-Bujacza. Wideopodcast będzie publikowany  w każdy czwartek. Pierwszy odcinek został wyemitowany 15 lutego br.
15.02.24, 15:00
| radio » informacje | internet » informacje
Sprawa Rusałki. Nowa superprodukcja Audioteki
15 lutego br. udostępniono dwa pierwsze odcinki z sześciu odcinków nowej superprodukcji Audioteki – „Sprawa Rusałki”.
15.02.24, 12:48
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
W poprzedniej pracy nie było OK. Krzysztof Stanowski w kampanii rocketjobs.pl
Krzysztof Stanowski, twórca Kanału Zero, wziął udział w kampanii reklamowej portali pracy rocketjobs.pl i justjoin.it „Misja Zmiana”, w której namawia do zmiany pracy na własnych warunkach. Jest to już kolejna wspólna akcja marek z właścicielem Kanału Zero.
14.02.24, 15:30
| radio » informacje | internet » informacje
NOIZZ uruchamia podcast Komfort Guys
W czwartek, 15 lutego br., w Onet Audio, na NOIZZ.pl oraz na wybranych platformach podcastowych ruszy „Komfort Guys” - rozmowy o emocjach, z którymi można się utożsamiać, niezależnie od tego, czy jest to radość, smutek, bliskość, samotność, euforia, czy może przygnębienie.
14.02.24, 14:35
| prasa » informacje | internet » informacje
Nie żyje Mariusz Jabłoński
Zmarł Mariusz Jabłoński, właściciel portalu OstrowiecNews.pl.
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.04.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

27.02.2024 r., godz. 15.00, online.