22.09.17, 09:00
Porozmawiajmy o wnętrzu. Katarzyna Miller w niestandardowej akcji VOX
Firma wnętrzarska VOX wystartowała z ogólnopolską akcją „Porozmawiajmy o wnętrzu” opartą o niestandardowy mix działań komunikacyjnych, zapraszający odbiorców w świat marki. Działania w ramach akcji potrwają aż pół roku i będą realizowane zarówno w przestrzeni wirtualnej, jak i podczas spotkań w salonach marki.
Kampania jest efektem długofalowej strategii opartej na idei „human touch”, według której w centrum zainteresowania VOX zawsze stawiany jest człowiek i jego potrzeby. To unikatowe podejście wynika z wieloletniej symbiozy humanistyki i biznesu, określającej specyfikę całej Grupy Kapitałowej VOX. W przypadku tegorocznej akcji zaowocowało to współpracą z Katarzyną Miller – psycholożką i psychoterapeutką – oraz postawieniem przez VOX na realną interakcję z odbiorcami: działania w mediach społecznościowych i spotkania w pięciu miastach Polski.
W ramach akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” marka VOX uruchomiła dedykowaną stronę (landing page), na której znajdują się szczegóły projektu. W każdy poniedziałek na Facebooku Wnętrza VOX będą się pojawiać filmy z cyklu „Porozmawiajmy o…”, które są zapisem rozmów Katarzyny Miller z wybitnymi postaciami. Ważne pytania zadają w nich m.in. Zbigniew Zamachowski, Michał Olszański, Jakub Przebindowski, Wojciech Błach, Kamil Lemieszewski czy Robert Żołędziewski. Raz w miesiącu Katarzyna Miller do wszystkich, którzy dołączą do zainteresowanej grupy na stronie marki będzie wysyłać list. Jego odbiorcy będą mogli odpisać i zaproponować nowe tematy do rozmów. Oprócz działań online, co miesiąc będą się odbywać spotkania z Katarzyną Miller w największych miastach Polski: w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Gdańsku i Katowicach. Dzięki realizowanemu live streamingowi każdy będzie mógł wziąć w nich czynny udział, zadając pytanie lub komentując wypowiedzi uczestników spotkania.
Akcja rozpoczęła się na Facebooku krótkim teaserem, prezentującym posty z hasłami dotyczącymi idei działań VOX. Kluczowa stała się fraza: „Porozmawiajmy o wnętrzu, bo tam się wszystko zaczyna!”. Obecnie projekt jest realizowany przez dedykowaną stronę oraz oficjalne kanały społecznościowe marki, a wspierają ją reklamy w prasie oraz na portalach internetowych. Idea kreatywna akcji „Porozmawiajmy o wnętrzu” powstała w zespole marketingowym i PR VOX. Za strategię i kreację digital odpowiada agencja White Ducky, a działania PR realizuje agencja Home Sweet Home PR.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze