15.09.17, 18:00
iProspect dla Lancerto
Do grona klientów iProspect dołączyła firma Lancerto. Agencja performance marketingowa należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska zrealizuje dla marki Lancerto kompleksową kampanię sprzedażową w internecie.
iProspect rozpoczął współpracę z marką odzieżową Lancerto. Agencja zajmie się obsługą AdWords (search, w tym Product Listing Ad z zastosowaniem remarketingu w wyszukiwarce), a także działaniami w Google Display Network, wraz z remarketingiem segmentacyjnym i dynamicznym. Na Facebooku przeprowadzi kampanię performance z wykorzystaniem link ads, remarketingu i promocji video. Dla nowego klienta zrealizowane zostaną także aktywności displayowe, z wykorzystaniem programmatic buying, malingi do konsumentów. iProspect wdroży także DCM.
„Cieszymy się, że będziemy mogli współpracować z nowym partnerem, którego poszukiwaliśmy od dłuższego czasu. O wyborze iProspect zdecydowało bogate portfolio klientów i kompetencje dedykowanego zespołu. Nie do przecenienia były też rekomendacje oraz zrozumienie wyzwań, jakie niesie ze sobą rynek męskiej odzieży formalnej. W tej chwili LANCERTO mocno stawia na sprzedaż i komunikację online. Dzięki współpracy z iProspect, poza wzrostem sprzedaży generowanym dzięki działaniom performance marketingowym, liczymy także na zwiększenie rozpoznawalności brandu oraz mocniejszą korelację między użytkownikami on- i offline” - powiedział Mariusz Serafin, Dyrektor Marketingu i Ecommerce, Lancerto S.A.
Celem kampanii realizowanej dla Lancerto przez iProspect jest osiągnięcie wzrostu i wartości sprzedaży w sklepie internetowym - Lancerto.com. Umowę podpisano na rok. Agencja iProspect została wybrana do współpracy dzięki porównaniu ofert rynkowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze