23.06.17, 18:00
Agencja John Pitcher z kampanią dla Poznania
Agencja John Pitcher realizuje dla Urzędu Miasta Poznań kampanię promującą dbanie o czystość nad Wartą. To druga, po prowadzonej w ostatnich latach Dzielnicy Wisła, kampania agencji poruszająca problem śmiecenia nad polskimi rzekami.
Przestrzeń nad Wartą z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Brzegi rzeki zmieniają się, ewoluują i przyciągają coraz większe rzesze poznaniaków. Razem z ludźmi pojawiają się niestety sterty śmieci: butelki szklane, plastikowe, kapsle, puszki, zużyte grille, niedopałki, reklamówki. Pokutuje błędne przekonanie, że nie ma sensu sprzątać po sobie nad Wartą bo „są od tego służby”.
Kampania ma na celu przekonać mieszkańców i przyjezdnych (osoby przebywające nad Wartą) o konieczności sprzątania po sobie nabrzeży, wzbudzić poczucie współodpowiedzialności za miasto i za rzekę, poprawić kulturę spędzania wolnego czasu wśród młodzieży.
„Z doświadczenia wiemy, że takie kampanie muszą być oparte na jasnym komunikacie, prostej i czytelnej formie, motywującym CTA oraz odwołaniu do lokalności” – tłumaczy Bartłomiej Dojczew odpowiedzialny za pomysł kreacji. „Key Visual oparliśmy na symbolach miasta, św. Pawle i św. Piotrze, którzy występują w nietypowej dla siebie roli. Zeszli z murów Poznania aby zadbać o czystość nad Wartą i dać swoją postawą dobry przykład innym” – dodaje Dojczew.
Kampania będzie oparta przede wszystkim na outdorze, działaniach w internecie oraz inicjowaniu działań partnerskich.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze