12.06.17, 13:30
Naj nie bierze się znikąd. Jakub Błaszczykowski i dr Tomasz Rożek w kampanii marki Lotos
LOTOS wystartował z kampanią wizerunkową pod hasłem „Naj nie bierze się znikąd”. Ma ona przypomnieć odbiorcy, że najlepsze wyniki osiągane w jakiejkolwiek dziedzinie życia nigdy nie są dziełem przypadku, a wynikają z ciężkiej pracy, pasji i nieustannego dążenia do rozwoju i postępu.
W 30 sekundowym spocie o najwyższej jakości paliw dostępnych na stacjach LOTOS, przekonuje ambasador marki - dr Tomasz Rożek - fizyk, popularyzator nauki, dziennikarz prowadzący program „Sonda 2” w TVP2 oraz audycję „Pytania z kosmosu” w Trójce. W swoim krótkim „wykładzie”, Rożek przeprowadza widza przez kolejne etapy produkcji paliw, od platformy wydobywczej, przez rafinerię, laboratorium, aż do momentu tankowania na stacji - wszystko po to, aby pokazać widzom, że określenie „najwyższa jakość” nie bierze się znikąd.
Z kolei występujący w reklamie piłkarz - Jakub Błaszczykowski potwierdza tę tezę przypominając jednocześnie wieloletnie zaangażowanie marki LOTOS we współpracę z polskim sportem.
Kampania wizerunkowa jest od 10 czerwca br. obecna w stacjach telewizyjnych oraz mediach społecznościowych, a jej start nie przypadkowo związany był z meczem Polska – Rumunia w ramach eliminacji do Mistrzostw Świata w piłce nożnej. Za obsługę kampanii, spot wizerunkowy, materiały drukowane oraz aktywacje internetowe odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw, za strategię oraz obsługę mediową Carat Polska. Do realizacji spotu wizerunkowego został wybrany dom produkcyjny Tank Production. Spot wyreżyserował Maciek Kowalczuk.
Specjalista ds. promocji
Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie
Przejdź do ofertyDyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie
Urząd Miasta Krosna | Polska
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze