15.05.17, 07:00

Tylko tenis. Grupa Polsat i Eurosport ze wspólnym produktem premium

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Jako rezultat współpracy Grupy Polsat i Eurosportu, niebawem zadebiutuje produkt TENIS PREMIUM. Ma on zapewnić dostęp 24 godz. na dobę, bez reklam i w jakości HD do całego sezonu rozgrywek tenisowych zaliczanych do Wielkiego Szlema: French Open (Roland Garros) 2017, Wimbledon 2017, US Open 2017 oraz Australian Open 2018. Produkt ten, na który składają się dwa kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2, stworzony został specjalnie z myślą o polskich kibicach tenisa i będzie uruchamiany wyłącznie na czas czterech prestiżowych turniejów, w ramach pakietu „season pass”.

(…) W ramach przygotowywanej z Eurosportem sezonowej oferty Tenis Premium fani tenisa będą mogli oglądać wszystkie turnieje 24 godziny na dobę, w HD i bez reklam. Pokażemy wszystkie najlepsze i najważniejsze mecze na żywo oraz relacje z meczów Polaków w tak szerokim zakresie, jak będzie to tylko możliwe” – mówi Maciej Stec, Członek Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A. i Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Wielki Szlem to prawdziwe święto tenisa, zapewniające niezapomniane emocje wszystkim kibicom tej dyscypliny. Cieszymy się, że razem z naszym partnerem udało nam się wypracować unikalny produkt w odpowiedzi na oczekiwania najbardziej wymagających kibiców, którzy chcą śledzić każdą sekundę tych prestiżowych turniejów. Tenis Premium to propozycja komplementarna do oferty Eurosportu, którego widzowie będą mieli dostęp do transmisji w takim samym zakresie jak dotychczas” – powiedziała Dorota Żurkowska, SVP, Country Manager Discovery w Polsce.

Oferta zakupu pakietu Tenis Premium jest dostępna dla wszystkich sieci kablowych i platform satelitarnych, które będą decydować o formie i sposobie udostępniania go swoim abonentom.

Kanały Tenis Premium 1 i Tenis Premium 2 swoim abonentom telewizji satelitarnej, jak również użytkownikom telewizji internetowej IPLA zaproponuje Cyfrowy Polsat.

Komentarze

Powiązane

12.09.24, 12:39
| telewizja / VOD » informacje
LEGO Masters. Kierunek Polska jesienią w TVN. Ruszyły zdjęcia do programu
Ruszyły się zdjęcia do nowej edycji „LEGO Master” . Tym razem budowle z klocków LEGO powstaną poza studiem. Uczestnicy programu odwiedzą Jabłonną, Powsin, Warszawę, Poznań czy Nowy Sącz.
12.09.24, 11:11
| telewizja / VOD » informacje
Grupa A+E Networks EMEA to od teraz Hearst Networks EMEA
Grupa A+E Networks EMEA, nadawca m.in. History i History 2, zmieniła nazwę na Hearst Networks EMEA. 
12.09.24, 10:02
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Niepewność. Zakochany Mickiewicz. TVP przygotowała lekcję on-line o Adamie Mickiewiczu
W związku z premierą kinową filmu „Niepewność. Zakochany Mickiewicz” ukazującego pierwszą młodzieńczą miłość poety, Telewizja Polska dyspozycji myślą o nauczycielach szkół przygotowała bezpłatną lekcję on-line, która od 12 września będzie dostępna w serwisie internetowym nadawcy.
11.09.24, 11:04
| telewizja / VOD » informacje
Ranking Naj Polskiego Kina na antenie Kino Polska
Kino Polska wyemituje nowy własny format „Ranking Naj Polskiego Kina”, czyli subiektywny przegląd tego, co najlepsze w polskim kinie.
11.09.24, 09:57
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska reaguje na krytykę Instrukcji współpracy z producentami zewnętrznymi
Telewizja Polska stanowczo zaprzeczyła, że zmiany w „Instrukcji współpracy TVP S.A. w likwidacji z producentami zewnętrznymi” spowodują niekontrolowany wypływ środków finansowych ze spółki oraz wzrost zatwierdzonych kosztów produkcji zewnętrznych.
11.09.24, 08:30
| telewizja / VOD » seriale
Będzie drugi sezon serialu Bracia. Ruszyły zdjęcia do produkcji
We wrześniu br. rozpoczną się zdjęcia do II sezonu serialu “Bracia” (Polsat). Obsada produkcji pozostaje bez zmian.
11.09.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Cykle filmowe oraz kabaretowe pasmo jesienią w ViDocTV
W jesiennej ramówce kanału ViDoc TV pojawi się nowe pasmo kabaretowe oraz liczne cykle filmowe.
10.09.24, 09:06
| telewizja / VOD » informacje
Kampania reklamowa wspiera premierę 21. sezonu Warsaw Shore
22 września br. na antenie MTV rozpocznie się emisja 21. sezonu formatu "Warsaw Shore - Ekipa z Warszawy". Pod hasłem "Viva la Vixa!" program przenosi się do Szczecina.
10.09.24, 07:30
| telewizja / VOD » badania rynku
4 mln widzów meczu Chorwacja – Polska. 1,2 mln widzów serialu Profilerka
W niedzielę, 8 września br. mecz Chorwacja – Polska w ramach Ligi Narodów w TVP1 i TVP Sport obejrzało łącznie 4 mln widzów (przed telewizorami i poza domem). Dużym zainteresowaniem cieszył się m.in. nowy serial „Profilerka”.
09.09.24, 18:30
| telewizja / VOD » seriale
Zatoka szpiegów nominowana do nagrody Prix Europa 2024
Serial „Zatoka szpiegów” otrzymał nominację do nagrody dla najlepszej europejskiej produkcji telewizyjnej Prix Europa 2024. Prix Europa to jeden z najbardziej wpływowych paneuropejskich festiwali skierowany do nadawców publicznych.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.