13.05.17, 10:00
Wypożyczka czarno na białym. Nowy spot z Piotrem Adamczykiem
8 maja br. do emisji trafił nowy spot telewizyjny eurobanku, w którym Piotr Adamczyk przedstawia „Wypożyczkę” - pożyczkę gotówkową z niezmienną, z góry znaną opłatą roczną.
Częścią rozpoczętej kampanii marketingowej „Wypożycza czarno na białym” są dwa spoty reklamowe z udziałem Piotra Adamczyka, promujące pożyczkę gotówkową z niezmienną, z góry znaną opłatą roczną. Jeden z nich emitowany jest już w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Drugi spot do emisji trafi w czerwcu tego roku.
Kampania marketingowa eurobanku obejmuje swoim zasięgiem również ogólnopolskie i tematyczne stacje radiowe (emisja od czerwca), Internet (video online, YouTube, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi) oraz placówki eurobanku (witryny, plakaty, ulotki). Na potrzeby kampanii realizowanej w Internecie przygotowane zostały dodatkowo trzy spoty 10-sekundowe i trzy spoty 30-sekundowe.
Za przygotowanie i realizację kampanii reklamowej, która potrwa do końca września br., odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze