30.03.17, 12:00
Charytatywny Blok Reklamowy na antenach 164 rozgłośni radiowych
W Dniu Radia na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia, w ramach projektu I love radio, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.
We wtorek, 11 kwietnia br. na antenach nadawców zrzeszonych w projekcie I love radio, zrealizowany zostanie charytatywny blok reklamowy. Wyemitowany zostanie na antenach pięciu grup radiowych, w tym samym czasie, tj. w paśmie porannym, pomiędzy godziną 8:00 a 8:30. Akcja obejmie łącznie 164 rozgłośnie ogólnopolskie, ponadregionalne i lokalne. Przekaz reklamowy dotrze do ponad 7 mln słuchaczy (źródło: Radio Track, Kantar MillwardBrown, 11.2016-01.2017, audytorium średniego kwadransa, pasmo 8:00-8:30, badany dzień: wtorek).
Całkowity dochód z bloku reklamowego przeznaczony zostanie na rzecz Stowarzyszenia Rodziców i Przyjaciół Dzieci z Wadą Słuchu w Krośnie, które pomaga przywracać dzieciom słuch m.in. po przeszczepach implantów słuchowych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze