23.03.17, 15:00
I love radio. Najwięksi nadawcy radiowi startują ze wspólną akcją
11 kwietnia br. z okazji Dnia Radia, wystartuje ogólnopolska akcja pod hasłem „I love radio”, której celem ma być popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Akcję organizują najwięksi nadawcy radiowi: Grupa Eurozet, Grupa Radiowa Agory, Grupa RMF, Grupa ZPR Media oraz Polskie Radio.
Akcja jest częścią długofalowego projektu „I love radio”, w ramach którego realizowane będą działania promocyjne, edukacyjne i badawcze, skierowane przede wszystkim do marketerów: zarówno reklamodawców bezpośrednich jak i klientów domów mediowych.
„I love radio” ma być odpowiedzią na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość rynkową. W dobie konkurencyjnych nowych mediów cyfrowych, działania podejmowane w ramach projektu, mają przypominać o zaletach radia, jego ważnej roli w społeczeństwie, oraz jak skuteczne jest to medium reklamowe.
Projektowi towarzyszy kampania promocyjna w mediach własnych tj. na antenach radiowych i kanałach mediów społecznościowych wszystkich zaangażowanych nadawców oraz kampania informacyjna skierowana do ogólnopolskich mediów branżowych i opiniotwórczych.
Dzień Radia w Polsce obchodzony jest 11 kwietnia. Jego celem jest podkreślenie roli radia w codziennym życiu społeczeństwa. Dzień 11 kwietnia upamiętnia datę uchwalenia przez Stowarzyszenie Radiotechników Polskich pierwszego dokumentu pt. „Opinia zarządu SRP w sprawie wytycznych do ustawy radiotelegraficznej” w 1923 r. Dwa lata później, 1 lutego rozpoczęła nadawanie oficjalna stacja nadawcza Polskiego Radia w Warszawie. Natomiast pierwsza na świecie stacja radiofoniczna została uruchomiona 2 listopada 1920 roku w Pittsburghu w Stanach Zjednoczonych.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze