26.03.17, 14:00

Kibice wygrywają pierwsi. Promocja konsumencka Pepsi i Lay's

Kuba Błaszczykowski w kampanii
Fot.: materiały prasowe

13 marca br. rozpoczęła się promocja konsumencka marek Pepsi i Lay’s pod nazwą „Kibice wygrywają pierwsi”.

Zazwyczaj kibice oglądając zmagania swoich ulubionych drużyn piłkarskich z niecierpliwością czekają na ich wygraną. Teraz dzięki akcji Pepsi i Lay’s kibice mają szansę wygrać jeszcze zanim ich idole odniosą zwycięstwo na boisku. Zachęcał ich do tego będzie Kuba Błaszczykowski. Promocja potrwa do 14 maja br.

We wszystkich promocyjnych paczkach Lay’s oraz pod nakrętkami butelek Pepsi objętych promocją znajdą się specjalne kody, dzięki którym konsumenci będą mogli grać o atrakcyjne nagrody: 10 wyjazdów dla dwóch osób na finał Ligi Mistrzów w Cardiff (obejmujących transport, nocleg, kieszonkowe itp.), 10 telewizorów 49 cali tygodniowo oraz codziennie 10 koszulek z własnoręcznym podpisem Kuby Błaszczykowskiego.

Aby wziąć udział należy kupić dwa promocyjne produkty Lay’s i/lub Pepsi, znaleźć kody wewnątrz opakowania lub pod nakrętką, a następnie wpisać je na specjalnej stronie konkursowej i wykonać zadanie.

Promocja „Kibice wygrywają pierwsi” będzie wspierana silną kampanią promocyjną 360°, która obejmie działania w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Reklamę przygotowała agencja BBDO, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction. Strategię działań marketingowych w Internecie dla marek Pepsi i Lay’s przygotował VML Polska, a komunikacją marki Pepsi w social mediach zajął się Deloitte Digital. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media. Działania Public Relations prowadzi Questia.

Komentarze

Powiązane

20.03.23, 17:00
| reklama & PR » informacje
Nie wiem. Nie jestem lekarzem. Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk zaangażowani w kampanię Galdermy
Galderma producent innowacyjnych produktów dermatologicznych do pielęgnacji, estetyki i leczenia schorzeń skóry rozpoczął kampanię „Nie wiem. Nie jestem lekarzem”, mającej na celu edukację pacjentów z trądzikiem i problemami z cerą. W kampanię zaangażowali się Red Lipstick Monster, Kinga Sawczuk oraz Damian Tkaczuk.
20.03.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Traw beton, krzew zieleń. Ruszyła kampania grupy Kolektyw Aktywne Miasto
Projekt „Pracownia Aktywności Lokalnej — Kolektyw Aktywne Miasto”, wsparty zostanie kampanią „Traw beton, krzew zieleń”, przygotowaną przez agencję Chapter1.
20.03.23, 12:50
| reklama & PR » informacje
Śmietana na 100%. Śmietana Łaciata promuje drugi cykl filmów Łaciatej Akademii
Spółdzielnia Mleczarska „Mlekpol” w Grajewie kolejny raz powierzyła agencjom Change Serviceplan i Media Republic (obydwie należą do Group One) realizację trwającej cały rok kampanii “Śmietana na 100%” marki Śmietan Łaciatych. 
20.03.23, 11:37
| reklama & PR » informacje
Mateusz Gessler ambasadorem marki Somat
Marka Somat znana z produktów do zmywania naczyń w zmywarkach, nawiązuje długofalową współpracę z Mateuszem Gesslerem, szefem kuchni, właścicielem restauracji i prowadzącym programy o tematyce kulinarnej.
20.03.23, 09:38
| reklama & PR » informacje
Łowicz wprowadza Extra Kwaśne dżemy do swojej oferty
Marka Łowicz (Maspex) wprowadza do swojej oferty Extra Kwaśne dżemy, które będą dostępne w dwóch wersjach.
20.03.23, 08:30
| reklama & PR » informacje
Oszczędzaj cały dzień z Intermarché. Kampania sieci Intermarché
Intermarché rusza z nową kampanią w której promuje codzienne oszczędzanie. Rusza również nowy program lojalnościowy sieci.
19.03.23, 22:58
| reklama & PR » informacje
Sieć sklepów SPAR z rabatami na produkty marki vivo
Powstał nowy program lojalnościowy sieci SPAR, w którym klienci będą mogli otrzymać rabaty na produkty marki vivo. Akcja potrwa do 10 czerwca br.
18.03.23, 21:00
| reklama & PR » informacje
LANCERTO i Paranienormalni ogłaszają kontynuację współpracy
LANCERTO przedłużyło współpracę z Kabaretem Paranienormalni do 2024 r. Polski producent odzieży premium będzie dbać o profesjonalny wizerunek zespołu podczas występów estradowych i innych wydarzeń kulturalnych.
18.03.23, 13:00
| reklama & PR » informacje
Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów
“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.
18.03.23, 09:36
| reklama & PR » informacje
Przenieś raty i odzyskaj rytm. Bank Pekao S.A. promuje pożyczkę konsolidacyjną
Bank Pekao S.A. w najnowszej kampanii promuje pożyczkę konsolidacyjną na atrakcyjnych warunkach z RRSO 12,54% . Jej autorem jest agencja Leo Burnett.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

28.03.2023 r., online.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.