03.03.17, 20:00
Muzyka daje radość. Kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje z Marcinem Prokopem
6 marca br. rozpocznie się kolejna odsłona kampanii Radia Złote Przeboje pod hasłem „Muzyka daje radość”. Reklamy stacji pojawią się w telewizji, kinach i internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Najnowsze kreacje i spoty reklamowe stacji mają przedstawiać Marcina Prokopa, który zmienia życie słuchaczy na lepsze, włączając Radio Złote Przeboje - zgodnie z hasłem marki - „Muzyka daje radość”. To już trzecia odsłona kampanii promocyjnej ze znanym dziennikarzem.
Działania promocyjne będą prowadzone na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, w telewizji (stacje ogólnopolskie i tematyczne), w kinach sieci Helios, a także w internecie (serwisy Gazeta.pl, Onet, WP i Ipla). Za kreację odpowiada agencja K2, za produkcję filmów reklamowych - KOI Studio, a za planowanie i zakup mediów - agencja Blue 449 | Starlink.
Kampanię reklamową wspiera specjalna aplikacja internetowa na stronie ZlotePrzeboje.pl, za pośrednictwem której każdy słuchacz Radia Złote Przeboje będzie mógł podarować bliskiej osobie muzykę wraz z życzeniami od Marcina Prokopa i dedykacją.
Dodatkowo na antenie Radia Złote Przeboje od poniedziałku, 6 marca br. będzie trwała nowa edycja konkursu „Muzyka daje radość”, w którym Prokop rozda słuchaczom muzyczne prezenty oraz spersonalizowane wiosenne bluzy z limitowanej kolekcji stacji. Zadaniem słuchaczy będzie napisanie do Marcina Prokopa o tym komu i dlaczego chcą zrobić muzyczną niespodziankę, poprawić dzień lub okazać uczucia. Ponadto słuchacze wybiorą piosenkę, którą prowadzący przekaże w ich imieniu. Konkurs pojawi się na antenie Radia Złote Przeboje pięć razy dziennie, między 06:00 a 18:00.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze