01.03.17, 19:00
ITBC Communication z nowym logo
W wyniku rebrandingu, agencja ITBC Communication zmieniła identyfikację wizualną oraz wprowadziła nowe marki biznesowe.
Firma, obchodząca w tym roku 18 urodziny, zanotowała jednocześnie trzeci raz z rzędu wzrost przychodów z poziomu 3,6 mln zł w roku 2015 do 4,9 mln zł w roku 2016. Na poziomie income fee, agencja wypracowała 2,4 mln zł, co stanowi wzrost o prawie 15 proc. w stosunku do roku poprzedniego.
W 2016 r. agencja zaczęła rozwijać w ramach swoich struktur nowe działy. „(…) Od 18 lat specjalizujemy się w działaniach Public Relations, ale też cały czas wzbogacamy naszą ofertę z myślą o szybko zmieniającym się rynku i potrzebach klientów. Stąd decyzja o wyodrębnieniu w ramach naszej struktury cztery nowych marek: ITBC Public Relations, ITBC Corporate, ITBC Digital oraz ITBC Events. Taka struktura daje nam większe możliwości działania i dzięki temu możemy efektywniej wspierać rozwój biznesu naszych klientów. Tym bardziej, że jesteśmy przekonani o wyższości specjalizacji w poszczególnych obszarach komunikacyjnych (…)" – powiedział Jacek Jakubczyk, Prezes ITBC Communication.
Spółka w ramach procesu rebrandingu uruchomiła także nową stronę www.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze