13.02.17, 16:00
Tata bawi się Barbie. Mattel rozpoczyna nową kampanię
Firma Mattel w ramach kampanii marki Barbie „Możesz być, kim chcesz” przedstawiła najnowszy spot „Tata bawi się Barbie”.
Krótki film opracowany we współpracy z BBDO ma pokazywać, jak istotna jest rola ojca w życiu córki oraz jak bardzo wspólna zabawa pobudza wyobraźnię oraz zachęca dziewczynki do snucia marzeń i wiary we własne możliwości, co przekłada się na jej pewność siebie i sukcesy w dorosłym życiu.
Materiał nowej kampanii złożony z 90-sekundowego filmu i trzech 30-sekundowych skrótów przedstawia sześciu prawdziwych ojców, którzy bawią się ze swoimi córkami lalkami Barbie. Na zakończenie spotów pojawia się hasło „Czas spędzony w świecie jej wyobraźni to inwestycja w jej realny świat”. Kampania ma na celu podkreślenie istotnej roli ojca w życiu dziewczynki i uświadomienie, że jego zaangażowanie w wymyśloną przez córkę zabawę przyczynia się do jej rozwoju społecznego, intelektualnego i emocjonalnego w prawdziwym życiu.
Spoty zachęcające ojców do zabawy ze swoimi córkami są kontynuacją zeszłorocznej akcji „Imagine The Possibilities” („Wyobraź sobie możliwości”).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze