12.02.17, 16:00

Premiera teledysku PS Freedom zespołu Kroki. Niestandardowa współpraca promuje nową kolekcję IKEA PS 2017

Kadr z teledysku
Fot.: materiały prasowe

IKEA PS 2017 to kreatywne rozwiązania do wnętrz dla wszystkich, którzy cenią wolność, niezależność oraz życie po swojemu. Launch kolekcji w Polsce promuje współpraca IKEA z zespołem Kroki i reżyserem Bartem Pogodą, w ramach której powstał utwór i teledysk „PS Freedom”.

Kroki to trzyosobowy skład, który w październiku 2016 r. zadebiutował na rynku „Stairs” oraz singlem „Eyes” promującym to wydawnictwo. Formację tworzą producent Szatt, wokalista Jaq Merner i basista Paweł Stachowiak. W swojej twórczości zespół umiejętnie łączy różne światy muzyczne - jazz, soul, indie rock i elektronikę. 

Nietuzinkowa kolekcja wymaga równie niekonwencjonalnych metod prezentacji, dlatego zdecydowaliśmy się na nawiązanie wyjątkowej kolaboracji. Styl muzyczny, jaki tworzy zespół Kroki, jest niestandardowy - dokładnie tak jak kolekcja PS 2017, będąca dziełem 17 artystów z całego świata. Grupa reprezentuje w swojej twórczości wartości, którym hołduje nasza najnowsza kolekcja – wolność oraz niezależność” - komentuje Małgorzata Jezierska, Specjalista ds. PR IKEA Retail w Polsce.

Utwór „PS Freedom” opowiada o wolności rozumianej jako życie po swojemu. Jego premiera miała miejsce 26 stycznia br. podczas eventu najnowszej kolekcji IKEA PS 2017 w warszawskim klubie Niebo.

Uwielbiamy eksperymenty i niestandardowe kooperacje – z tego też powodu chętnie zgodziliśmy się na współpracę z IKEA. Dzięki niej powstał utwór w pełni wyrażający nasze podejście do życia i tworzenia muzyki – wolność. Świat jest tak skonstruowany, że wszystko musi być nazwane, określone, skategoryzowane. My w swoich kawałkach rzucamy temu wyzwanie, mamy swój własny styl. O tym właśnie jest utwór powstały w ramach współpracy” – podkreśla Jaq Merner, wokalista zespołu Kroki.

Reżyserem teledysku do piosenki „PS Freedom” jest Bart Pogoda. Za koncept kreatywny dokumentu odpowiada agencja Kalicińscy.com, a produkcją zajęła się Fog Content Agency. Za całość działań PR odpowiada agencja Garden of Words, komunikację digitalową realizuje agencja Kalicińscy.com, a współpracą z influencerami kieruje agencja Hash.fm.

Komentarze

Powiązane

30.11.23, 10:58
| reklama & PR » informacje
Cukier Królewski akcję ramach akcji Piecz, Przerabiaj, Podziel się uruchamia lodówki społeczne
Marka Cukier Królewski wzmacnia i rozwija kampanię „Piecz, Przerabiaj, Podziel się” i. „Królewski” w myśl hasła „Gdzie dobro króluje, nic się nie marnuje”, wspólnie z Fundacją Weź Pomóż, uruchamia lodówki społeczne.
30.11.23, 09:35
| reklama & PR » informacje
Wafelki Góralki będą dalej współpracować z Dziadkiem do orzechów
Producent wafelków Góralki, IDC Polonia, podjął decyzję o przedłużeniu współpracy z agencją reklamową Dziadek do orzechów. Będzie to czwarty rok współpracy między marką a agencją.
30.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
SEM House z Grupy RTB House debiutuje na rynku digital marketingu
Globalna spółka MarTech, RTB House, ogłosiła powstanie agencji digitalowej SEM House, skupiającej się głównie na planowaniu i realizacji usług marketingu w przeglądarkach internetowych.
29.11.23, 18:43
| reklama & PR » informacje
Starcom wygrywa przetarg Amnesty International
Agencja mediowa Starcom (Publicis Groupe) wygrała przetarg mediowy i rozpoczyna współpracę z Amnesty International Polska – organizacją pozarządową działającą w obronie praw człowieka.
29.11.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
ORLEN przedłuża na trzy kolejne lata współpracę z Robertem Kubicą
Robert Kubica przez kolejne trzy lata będzie kontynuować współpracę z ORLENEM jako jeden z głównych ambasadorów marki koncernu.
29.11.23, 14:45
| reklama & PR » informacje
DDB Warsaw wygrywa w przetargu Allegro na obsługę strategiczną i kreatywną
Przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Allegro wygrała agencja DDB Warsaw. Podmiot będzie obsługiwać Allegro na rynku polskim i czeskim, a docelowo również na pozostałych rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
29.11.23, 13:30
| reklama & PR » informacje
Mars Wrigley promuje limitowaną świąteczną ofertę produktów
Mars Wrigley przygotował limitowaną ofertę produktów marek M&M’s oraz Maltesers. Dodatkowo w telewizji oraz mediach społecznościowych można zobaczyć dedykowaną reklamę M&M’s.
29.11.23, 09:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięzcą przetargu na dwie kampanie dla Purina
Agencja Streetcom wygrała przetarg na realizację dwóch projektów dla marki Purina. W ramach wygranego przetargu agencja odpowiada za realizację kampanii influencer marketingowych dla specjalistycznych linii produktów Purina Dentalife i Purina ProPlan Cat Sterilised.
29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
29.11.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Marka kosmetyków Gisada klientem oLIVE media
Szwajcarska marka luksusowych kosmetyków Gisada, dostępnych w sieci Douglas, powierzyła obsługę działań PR na polskim rynku agencji oLIVE media.