19.01.17, 12:00
Media Service Zawada wprowadza kwartalnik LEGO City
Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy produkt na licencji LEGO, magazyn „LEGO City”, który jest adresowany do chłopców i dziewczynek w wieku 6-9 lat, fanów serii klocków.
Seria LEGO City powstała w 1978 r. i jest jedną z najstarszych w portfolio LEGO. W każdym numerze magazynu ma znaleźć się komiks o przygodach mieszkańców miasta LEGO, plakaty, inspirowane komiksem zagadki oraz konkursy z nagrodami.
Z premierowym wydaniem magazynu czytelnicy otrzymają w prezencie dwie oryginalne figurki LEGO: kapitana policji Embera i złodziejaszka Joego Frankfurtera. Pierwszy numer ukaże się w formacie 205 x 273 mm, liczyć będzie 36 stron, a jego cena wyniesie 11,99 zł.
Magazyn otrzyma wsparcie promocyjne w postaci kampanii telewizyjnej na kanałach dziecięcych, a także w formie reklam w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada oraz kampanii w Internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).
Pierwsze wydanie magazynu ukaże się 20 stycznia br.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze