19.01.17, 12:00

Media Service Zawada wprowadza kwartalnik LEGO City

Okładka magazynu
Fot.: materiały prasowe

Media Service Zawada wprowadza na rynek nowy produkt na licencji LEGO, magazyn „LEGO City”, który jest adresowany do chłopców i dziewczynek w wieku 6-9 lat, fanów serii klocków.

Seria LEGO City powstała w 1978 r. i jest jedną z najstarszych w portfolio LEGO. W każdym numerze magazynu ma znaleźć się komiks o przygodach mieszkańców miasta LEGO, plakaty, inspirowane komiksem zagadki oraz konkursy z nagrodami.
Z premierowym wydaniem magazynu czytelnicy otrzymają w prezencie dwie oryginalne figurki LEGO: kapitana policji Embera i złodziejaszka Joego Frankfurtera. Pierwszy numer ukaże się w formacie 205 x 273 mm, liczyć będzie 36 stron, a jego cena wyniesie 11,99 zł.

Magazyn otrzyma wsparcie promocyjne w postaci kampanii telewizyjnej na kanałach dziecięcych, a także w formie reklam w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada oraz kampanii w Internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).

Pierwsze wydanie magazynu ukaże się 20 stycznia br.

Komentarze

Powiązane

17.03.25, 15:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Stan Wyjątkowy będzie emitowany dwa razy w tygodniu
Od 18 marca br. podcast „Stan Wyjątkowy” będzie ukazywał się częściej, bo dwa razy w tygodniu. Nowe odcinki będą miały premiery we wtorki o godz. 19:00 i w soboty o godz. 20:00 na stronie głównej Onetu.
17.03.25, 14:49
| prasa » informacje
Czego lekarz Ci nie powie. Poradnik 50+ wydanie specjalne
Na rynku prasowym pokazało się wydanie specjalne miesięcznika „Poradnik 50+” pt. „Czego lekarz ci nie powie” (Wydawnictwo Bauer). Podobnie jak tytuł macierzysty, to magazyn skierowany do kobiet w wieku 50+ i starszych, zainteresowanych poradami zdrowotnymi.
17.03.25, 10:23
| prasa » ludzie
Joanna Lorynowicz powraca do Twojego Stylu
Joanna Lorynowicz, była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska), po ponad siedmiu latach ponownie dołączyła do redakcji „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer).
17.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
12.03.25, 06:00
| prasa » informacje
Zmiany w Grupie Agora. Maksymilian Salski z nową rolą
W marcu 2025 roku Maksymilian Salski objął stanowisko Chief Subscription Officer w Grupie Agora.