25.12.16, 13:00

Milion klientów Play korzysta z aplikacji muzycznej TIDAL

Dawid Podsiadło podczas gali rozdania Fryderyków
Fot.: materiały prasowe

Rok obecności promocji darmowego TIDALa w Play udowodnił, że co najmniej milion Polaków chce wspierać legalną muzykę. Od listopada 2015 roku użytkownicy 521 389 497 razy sięgnęli po muzykę TIDAL w PLAY i łącznie poświęcili aż 2454 lata na słuchanie legalnej muzyki dostarczanej przez serwis TIDAL.

5 listopada 2015 r. PLAY poinformował o nowej promocji, w ramach której swoim abonentom udostępnił serwis streamingowy TIDAL Premium na 2 lata za darmo (standardowa cena rynkowa serwisu to 19,99 zł/miesiąc). TIDAL tworzony przez czołowych światowych artystów (m.in. Jay-Z, Madonna, Rihanna) daje dostęp do ponad 40 milionów piosenek na trzech dowolnych urządzeniach, dostęp do tysięcy gotowych playlist na każdą okazję oraz umożliwia korzystanie z trybu offline (czyli słuchania muzyki bez połączenia z Internetem). To co wyróżnia TIDAL na rynku muzycznym to ekskluzywne premiery - w tym roku TIDAL jako pierwszy zaprezentował m.in.: albumy Beyonce, Rihanny, Kanye Westa, a swoje koncerty pokazali Bon Jovi czy Coldplay. W serwisie prezentują się także rodzimi artyści m.in. Kortez, Sylwia Grzeszczak, Hey oraz Pezet, który wraca na scenę muzyczną dzięki Play.

"Gdy wybieraliśmy partnera do akcji, której celem była promocja legalnych źródeł muzyki, naturalnym wyborem dla nas był TIDAL - serwis, którego współwłaścicielami są sami muzycy. Nie bez znaczenia dla nas było to, ze mogliśmy zaoferować konsumentom dostęp do muzyki w wysokiej jakości, bez strat, jak również to, że TIDAL oferował i oferuje swoim odbiorcom doradztwo w postaci playlist tworzonych przez prawdziwych znawców tematu. Mam ogromną satysfakcję z tego, że osiągnęliśmy cel, który nam przyświecał i przekonaliśmy Polaków, że warto sięgać po takie źródła muzyki, które oferują twórcom gratyfikację finansową, a nie jedynie promują i wykorzystują ich twórczość"  – tłumaczy Bartek Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu Play.

Dla Play był to rok pełen atrakcji, operator konsekwentnie promował legalną muzykę za darmo poprzez #playtidal, przekonując do tej akcji muzyków, artystów i influencerów. Wsparcie Gali Fryderyków, współpraca z czołowymi polskimi DJami tworzącymi playlisty na każdą okazję, liczne akcje promocyjne z gwiazdami Internetu, promocja koncertu Rihanny oraz billboardy z artystami światowego formatu (m.in. Rihanną, Madonną, Calvinem Harrisem) – sprawiły, że Play ma powody do świętowania, ponieważ jako jedyny gracz spoza branży włączył się w zmianę rynku muzycznego w Polsce.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, to właśnie TIDAL jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych muzycznych serwisów w Polsce. To drugie, po YouTube’ie, najczęściej wskazywane źródło muzyki online. Sam serwis pojawił się na rynku zaledwie półtora roku temu.

Co dalej? Promocję można aktywować do 31 grudnia br.,  a wszyscy klienci, którzy z niej skorzystali mogą cieszyć się darmową muzyką przez dwa lata od uruchomienia TIDALa. Operator nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nie wyklucza powrotu z muzyczną ofertą w 2017 roku.

Komentarze

Powiązane

12.03.23, 13:57
| biznes i technologie » informacje
Reformulacja produktów sieci Carrefour. Marka pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów
Sieć Carrefour dotychczas przeprowadziła reformulację ponad 500 produktów marki własnej i planuje zmiany receptur 40 kolejnych w 2023 roku. Carrefour pracuje nad redukcją cukru, soli oraz tłuszczów w recepturach swoich produktów marki własnej, a także eliminuje dodatki niepożądane, wychodząc ponad aktualne przepisy prawa w tym zakresie.
10.03.23, 08:45
| biznes i technologie » informacje
Marcin Garbarczyk nowym VP Head of MX w Samsung Electronics Polska
Z początkiem marca br., Marcin Garbarczyk awansował na stanowisko Vice President, Head of Mobile Experience (MX) w Samsung Electronics Polska i będzie odpowiadać za wszystkie obszary sprzedaży i marketingu produktów mobile w kanałach B2C i B2B.
09.03.23, 14:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » film
Multikino sprzedaje swoje kino na Ursynowie
Multikino sprzedaje swoje najstarsze kino w Warszawie. Otwarty w 1999 roku multipleks na Ursynowie będzie jednak działać w niezmienionej formie przez co najmniej 18 miesięcy. Transakcja jest wynikiem znacznego wzrostu wartości działki, której Multikino było użytkownikiem wieczystym.
26.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Żabka testuje system gospodarki obiegu zamkniętego w sklepach w Bydgoszczy
Od 26 stycznia br. w ramach pilotażowego projektu „Zielona Odnowa” klienci sieci Żabka mają możliwość oddawania jednorazowych opakowań po napojach we wszystkich ponad 120 Żabkach zlokalizowanych na terenie Bydgoszczy. Opakowania można zwracać bezpośrednio u sprzedawców lub w EKOmatach.
25.02.23, 22:00
| biznes i technologie » informacje
GfK: Polacy ograniczyli zakupy kosmetyków
Kupując kosmetyki, polscy konsumenci wybierają głównie oferty korzystne cenowo. Największą popularnością cieszą się więc artykuły kupowane na promocjach lub oznakowane logo marek własnych. Ilościowo konsumenci kupują nieco mniej niż przed rokiem - takie dane płyną z najnowszych analiz Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.
18.02.23, 21:25
| biznes i technologie » informacje
Kolejne sklepy w sieci SPAR
Sieć SPAR otworzyła kolejne sklepy – placówkę SPAR Mini w Solnikach (woj. lubuskie), a także dwa sklepy SPAR Express na stacjach benzynowych w Grudziądzu przy ul. Warszawskiej 31 i Świeciu przy ul. Chełmińskiej 22 (woj. kujawsko-pomorskie). 
17.02.23, 14:05
| biznes i technologie » informacje
Sneakerstudio i PRM zostaje przejęte przez Answear.com
Answear.com, jeden z najszybciej rosnących e-commerce modowo-lifestylowych, który w 2022 r. wygenerował blisko 1 mld zł przychodu ogłosił podpisanie umowy warunkowej na nabycie marek Sneakerstudio i PRM. Pierwsza z nich jest jednym z liderów sprzedaży w segmencie sneakers & streetwear w Europie Środkowo-Wschodniej. 
17.02.23, 07:46
| biznes i technologie » informacje
WhitePress zanotował blisko 50 proc. wzrost sprzedaży w 2022 roku
WhitePress , polski startup odnotował w 2022 roku sprzedaż na poziomie ok. 80 mln zł – daje to blisko 50 proc. wzrost względem poprzedniego roku. Co istotne, niemal 40 proc. wszystkich przychodów polskiego MarTechu pochodziła z działań na zagranicznych rynkach.
11.02.23, 09:00
| biznes i technologie » informacje
Warka tworzy nową kategorię w segmencie piw bezalkoholowych na polskim rynku
Warka wprowadza na rynek produkt wykraczający poza segment piw bezalkoholowych.
10.02.23, 09:58
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Anna Bibik-Herla dyrektorką handlową TaniaKsiazka.pl
1 lutego 2023 roku stanowisko dyrektorki handlowej TaniaKsiazka.pl objęła Anna Bibik-Herla, wcześniej zajmująca stanowisko Managera Działu Książka.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. promocji

Muzeum Ludowych Instrumentów Muzycznych w Szydłowcu | mazowieckie

Przejdź do oferty

Dyrektora Krośnieńskiej Biblioteki Publicznej w Krośnie

Urząd Miasta Krosna | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 20.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.04.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.