25.12.16, 13:00

Milion klientów Play korzysta z aplikacji muzycznej TIDAL

Dawid Podsiadło podczas gali rozdania Fryderyków
Fot.: materiały prasowe

Rok obecności promocji darmowego TIDALa w Play udowodnił, że co najmniej milion Polaków chce wspierać legalną muzykę. Od listopada 2015 roku użytkownicy 521 389 497 razy sięgnęli po muzykę TIDAL w PLAY i łącznie poświęcili aż 2454 lata na słuchanie legalnej muzyki dostarczanej przez serwis TIDAL.

5 listopada 2015 r. PLAY poinformował o nowej promocji, w ramach której swoim abonentom udostępnił serwis streamingowy TIDAL Premium na 2 lata za darmo (standardowa cena rynkowa serwisu to 19,99 zł/miesiąc). TIDAL tworzony przez czołowych światowych artystów (m.in. Jay-Z, Madonna, Rihanna) daje dostęp do ponad 40 milionów piosenek na trzech dowolnych urządzeniach, dostęp do tysięcy gotowych playlist na każdą okazję oraz umożliwia korzystanie z trybu offline (czyli słuchania muzyki bez połączenia z Internetem). To co wyróżnia TIDAL na rynku muzycznym to ekskluzywne premiery - w tym roku TIDAL jako pierwszy zaprezentował m.in.: albumy Beyonce, Rihanny, Kanye Westa, a swoje koncerty pokazali Bon Jovi czy Coldplay. W serwisie prezentują się także rodzimi artyści m.in. Kortez, Sylwia Grzeszczak, Hey oraz Pezet, który wraca na scenę muzyczną dzięki Play.

"Gdy wybieraliśmy partnera do akcji, której celem była promocja legalnych źródeł muzyki, naturalnym wyborem dla nas był TIDAL - serwis, którego współwłaścicielami są sami muzycy. Nie bez znaczenia dla nas było to, ze mogliśmy zaoferować konsumentom dostęp do muzyki w wysokiej jakości, bez strat, jak również to, że TIDAL oferował i oferuje swoim odbiorcom doradztwo w postaci playlist tworzonych przez prawdziwych znawców tematu. Mam ogromną satysfakcję z tego, że osiągnęliśmy cel, który nam przyświecał i przekonaliśmy Polaków, że warto sięgać po takie źródła muzyki, które oferują twórcom gratyfikację finansową, a nie jedynie promują i wykorzystują ich twórczość"  – tłumaczy Bartek Dobrzyński, szef marketingu i członek zarządu Play.

Dla Play był to rok pełen atrakcji, operator konsekwentnie promował legalną muzykę za darmo poprzez #playtidal, przekonując do tej akcji muzyków, artystów i influencerów. Wsparcie Gali Fryderyków, współpraca z czołowymi polskimi DJami tworzącymi playlisty na każdą okazję, liczne akcje promocyjne z gwiazdami Internetu, promocja koncertu Rihanny oraz billboardy z artystami światowego formatu (m.in. Rihanną, Madonną, Calvinem Harrisem) – sprawiły, że Play ma powody do świętowania, ponieważ jako jedyny gracz spoza branży włączył się w zmianę rynku muzycznego w Polsce.

Jak wynika z przeprowadzonych badań, to właśnie TIDAL jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych muzycznych serwisów w Polsce. To drugie, po YouTube’ie, najczęściej wskazywane źródło muzyki online. Sam serwis pojawił się na rynku zaledwie półtora roku temu.

Co dalej? Promocję można aktywować do 31 grudnia br.,  a wszyscy klienci, którzy z niej skorzystali mogą cieszyć się darmową muzyką przez dwa lata od uruchomienia TIDALa. Operator nie powiedział jeszcze ostatniego słowa i nie wyklucza powrotu z muzyczną ofertą w 2017 roku.

Komentarze

Powiązane

15.03.24, 20:00
| biznes i technologie » informacje
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek piwa w krachlach. To drugi taki browar w Polsce
Browar Pilsweizer wprowadza na rynek linię „piw góralskich” w krachlach (grube brązowe butelki, z kabłąkowym zamknięciem i białym korkiem). W luksusowych opakowaniach browar będzie na razie sprzedawał trzy swoje piwa.
13.03.24, 09:59
| biznes i technologie » informacje
Innowacje w olejach samochodowych: Jak nowe technologie poprawiają wydajność silnika
Rozwój technologiczny odgrywa kluczową rolę w każdej dziedzinie życia, a przemysł motoryzacyjny nie jest wyjątkiem. Szczególną uwagę poświęca się innowacjom w zakresie olejów samochodowych, które są niezbędne dla wydajności i trwałości silników. ARTYKUŁ SPONSOROWANY
03.03.24, 13:00
| biznes i technologie » informacje
Polacy pokochali automaty paczkowe
W ciągu ostatnich dwóch lat rynek automatów paczkowych w Polsce przeszedł znaczącą transformację. W tym roku ich liczba może przekroczyć aż 45 tys. takich urządzeń.
02.02.24, 19:30
| biznes i technologie » informacje
5G na nowych częstotliwościach w Play
Sieć Play uruchamia sieć 5G na nowych częstotliwościach 3500-3600 MHz. Operator uzyskał pierwsze pozwolenia radiowe na użytkowanie pasma C od Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Nowe zasoby mają pozwolić znacznie zwiększyć pojemność oraz prędkość sieci nowej generacji do 1 Gb/s.
20.01.24, 08:00
| biznes i technologie » informacje
Irina Lipczyk-Kolakovska z e-muzyka w zarządzie Merlin
Merlin, organizacja będąca partnerem dla niezależnych firm zajmujących się licencjonowaniem muzyki cyfrowej, ogłosiła nowego zarządu i powitaniem sześciu nowych członków. Wśród nich jest przedstawicielka firmy e-muzyka.
13.01.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Polski Ład wykończył mikroprzedsiębiorców. Andrzej Sadowski: doszło do dramatycznej zapaści w planowaniu przyszłości w gospodarce
Zdaniem ekonomistów, Polski Ład był skokowym wzrostem i ciężarów nałożonych na przedsiębiorców, jak również dodatkowych obowiązków biurokratycznych.
13.01.24, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Miniaturowa wersja sklepu Kaufland w kolekcji klocków PLAYMOBIL
W świątecznej ofercie Kaufland pojawiła się unikatoa kolekcja klocków PLAYMOBIL odwzorowująca sklep Kaufland,. Oprócz zabawkowych produktów, wózków i koszyków, miniaturowy market może również posiadać piekarnię, stoisko z owocami i warzywami.
12.01.24, 07:45
| internet » ludzie | biznes i technologie » informacje
Christopher Biedermann zostanie CFO w Fiberhost
1 lutego br. funkcję CFO w spółce Fiberhost obejmie Christopher Biedermann. Na stanowisku CEO pozostaje Marta Wojciechowska oraz w roli COO/CTO Krzysztof Jaskólski.
08.01.24, 21:00
| biznes i technologie » informacje
ORLEN przejmuje stacje paliw w Austrii
ORLEN sfinalizował zakup 100 proc. udziałów w spółce Doppler Energie zarządzającej 267 stacjami paliw w Austrii. Dzięki transakcji spółka posiada blisko 3,5 tysiąca stacji paliw w siedmiu krajach w Europie. Koncern rozważa dalsze akwizycje w regionie oraz działania, które pozwolą mu dołączyć do grona liderów w obszarze elektromobilności na austriackim rynku.
07.01.24, 20:43
| biznes i technologie » informacje
Dealz ma już trzysta sklepów na polskim rynku
Sieć Dealz (Pepco Group) w grudniu 2023r., otworzyła w Bytomiu swój 300. sklep w Polsce.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy