09.12.16, 00:08
Tygodnik Medialny nr 601, 9 grudnia 2016 r.
W najnowszym wydaniu Tygodnika Medialnego, m.in. o rynku reklamy, o Milenialsach, a także trzy wywiady,Akademia Skutecznego PR oraz najpopularniejsze informacje z ostatnich siedmiu dni. WERSJA BEZPŁATNA
Temat numeru:
Raport Starcom: rynek reklamowy spowolnił
Wywiady:
Szymon Bujalski: Przez 18 lat polski klient online’owy zmieniał swoje zwyczaje kilkukrotnie
Martyna Sobka: Gotować i przebywać w kuchni lubiłam od zawsze
Daria Pawlewska: KUKBUK-a tworzyłyśmy z dbałością o każdy, najmniejszy nawet detal
Do poczytania:
Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (1)
Millenialsi w 2017 roku: Co marki powinny zmienić? Artykuł Łukasza Wołka (Eura7)
Najchętniej czytane informacje ostatniego tygodnia:
reklama: Zenith: stabilny wzrost rynku reklamowego
prasa: Twój Weekend znika z rynku. One Project szuka nowego wydawcy
media: Pierwsza obrona doktorska z nauk o mediach na uczelni niepublicznej w Polsce
telewizja: Serwisy informacyjne w listopadzie 2016 r.: Teleexpress liderem, ale stracił prawie 1 mln widzów
radio: Maja Borkowska odchodzi z Trójki
telewizja: TVS w reklamowym portfolio Biura Reklamy TVP
telewizja: Disco polo, dance i pop pod Tatrami. TVP i Zakopane podpisały umowę o wspólnej organizacji Sylwestra 2016
reklama & PR: Paweł Kasprzak współudziałowcem NuOrder
CHCESZ ZOSTAĆ PARTNEREM WYDANIA? Skontaktuj się z Biurem Reklamy i Promocji: reklama(at)portalmedialny.pl
PEŁNOMOCNIK DYREKTORA ds. MARKETINGU
Zamek Królewski w Warszawie-Muzeum | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. komunikacji
Narodowy Instytut Muzealnictwa i Ochrony Zbiorów | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze