08.12.16, 23:50

Co w głowie piszczy? Akademia Kreatywnego PR (1)

Fot.: Pixabay, licencja otwarta

Zazwyczaj redakcyjną skrzynkę po brzegi wypełniają wszelkiej maści komunikaty prasowe. Bardzo często zamiast ciekawych tematów czy zwięzłych informacji, otrzymujemy komunikaty, które aż biją po oczach „ochami!” i „achami!”. Często informacje o wszystkim wysyłane są do wszelkich dziennikarzy. Stąd też jesteśmy na bieżąco z promocjami węgla drzewnego, czy z życiem radnych na drugim końcu Polski. Jeszcze częściej, agencje nie przeczytają tego, co stworzyły…. I tak oto powstał pomysł, by podzielić się tym, co do nas trafia. By trudna praca pijaru nie poszła na marne.  [Tygodnik Medialny nr 601] 

Nowe media narodowe nie muszą szczególnie prosić dziennikarzy, by znaleźć się w centrum zainteresowania. Na szczęście też same nie zasypują gruszek w popiele i niedawno zakomunikowały naszej redakcji, co następuje: „Po doskonałych weekendach i bardzo udanych piątkach, umiejętnie wprowadzających widzów w atmosferę relaksu i wypoczynku, do puli szczególnie cennych pod względem oglądalności dni tygodnia Telewizja Polska będzie mogła dołączyć też czwartki.” (TVP). Prawda, jak ładnie?

Telewizja Kino Polska Muzyka przygotowała specjalny program z okazji Święta Zmarłych i Święta Niepodległości. 1 listopada stacja wspomni polskich artystów, którzy odeszli z tego świata, a 11 listopada wyemituje niezapomniane piosenki z okresu międzywojennego, największe szlagiery lat 60. i 70. oraz przyjrzy się najmłodszym artystom.” (Kino Polska Muzyka). Byli tacy szefowie mediów, którzy za użycie nazwy „Święto Zmarłych” straszyli karą finansową. Jak znamy koncern Kino Polska, na szczęście są tam ludzie bardzo wyrozumiali…

Praca w PR to szaleńcze tempo. Wie o tym coś Biuro Prasowe Nikon Polska. „Informujemy, że premiera zaprezentowanych obiektywów została zaplanowana na 19 października 2016 r. i do tego czasu pozostaje to informacją poufną. Prosimy o wstrzymanie się z publikacjami przesłanego komunikatu prasowego do dnia 19 września 2016 r." (Biuro Prasowe Nikon Polska). Co nagle, to po diable…

Komentarze

Powiązane

26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
26.05.23, 12:33
| reklama & PR » informacje
Samsung partnerem tytularnym turnieju Ultraliga
Samsung został partnerem tytularnym prestiżowych rozgrywek esportowych w regionie. Ultraliga zmienia się w Samsung Galaxy Ultraliga. Umowa obowiązuje do końca 2023 r. 
26.05.23, 10:05
| reklama & PR » informacje
Cut The Mustard z kolejną kampanią dla Skinoren
W wyniku wygranego przetargu, Cut The Mustard ponownie przygotowała kreację do kampanii marki Skinoren. W oparciu o autorską ideę kreatywną „Sprawdzony sposób na trądzik” powstało digitalowe wideo, w którym marka podkreśla, że jest lekiem i w przeciwieństwie do wielu „domowych” sposobów na trądzik, działa, a nie łagodzi objawy.
26.05.23, 08:20
| reklama & PR » informacje
VeloBank promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu
Trwa kampania produktowo-wizerunkowa VeloBanku, która promuje kredyt gotówkowy bez wychodzenia z domu. Spoty reklamowe i działania w internecie skupiają się na korzyściach łatwego i wygodnego finansowania wydatków wakacyjnych. Kampania odwołuje się do strategii banku i „Świata Bardziej Velo”, gdzie nowoczesne i proste rozwiązania finansowe ułatwiają codzienne życie.
26.05.23, 06:30
| reklama & PR » informacje
#IKEAStarterPack. Kampania IKEA stworzona przez Gen Z dla Gen Z
W nowej kampanii #IKEAStarterPack, stworzonej przez Gen Z dla Gen Z, młodzi twórcy pokazują jak produkty z IKEA pomagają im na starcie – niezależnie od tego, czy to start w nowym mieszkaniu, czy start nowej zajawki.
25.05.23, 20:09
| reklama & PR » informacje
Wilno rozpoczyna kampanię z okazji 700-lecia miasta
Wilno obchodzi swoje 700-lecie. Dlatego miasto opublikowało filmik z humorystycznymi przeprosinami za hałas dla sąsiadów w Polsce. Wideo jest częścią kampanii „Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” i zaprasza sąsiadów do wzięcia udziału w licznych tegorocznych imprezach rocznicowych.
25.05.23, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Grzegorz Łaguna Dyrektorem ds. Komunikacji i Rzecznikiem Prasowym Grupy Polenergia
Grzegorz Łaguna, do niedawna Rzecznik Prasowy Kulczyk Foundation, objął stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji i Rzecznika Prasowego Grupy Polenergia. 
25.05.23, 13:34
| reklama & PR » ludzie
Milena Urbańska w ekipie agencji mediowej Zenith
Milena Urbańska dołączyła do agencji mediowej Zenith (Publicis Groupe) i objęła stanowisko Communications & Business Dyrektorki w zespole Zenith Plus.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy

Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk

Przejdź do oferty
Konkursy
do 25.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 23.06.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.