05.12.16, 15:11

Badanie: 24 godziny w Nowa TV i 8TV

Logo programu
Fot.: materiały prasowe

W trzy tygodnie, premierowe wydania głównego programu informacyjnego telewizji NOWEJ TV „24 godziny” oglądało blisko 2,5 mln widzów. 26 listopada program osiągnął wyniki na poziomie 200 tys. widzów i ponad 1,5 procent udziałów w rynku w grupie 4+ (dane: Nielsen Audience Measurement od 9 listopada do 30 listopada 2016 r.)

Od debiutu stacji NOWA TV 9 listopada do 30 listopada zasięg skumulowany programu informacyjnego „24 godziny” na kanałach NOWA TV i 8TV osiągnął ponad 1 200 000 widzów w grupie komercyjnej 16-49, oraz blisko 2 500 000 widzów w grupie 4+.

8TV największą widownię (w grupie 4+) zgromadziła 26 listopada, osiągając wynik ponad 125 tys. widzów, natomiast NOWA TV (w tej samej grupie) w dniu debiutu stacji – blisko 86 tys. widzów.

Przeprowadzona 2 grudnia akcja jednoczesnej emisji „24 godzin” na facebookowych fanpage’ach NOWEJ TV, „24 godzin online.pl” oraz se.pl spotkała się ze sporym zainteresowaniem użytkowników. Za pośrednictwem medium społecznościowego wydanie głównego programu informacyjnego telewizji NOWEJ TV „24 godziny” obejrzało 4 551 osób (4 922 liczba wyświetleń, dane na podstawie statystyk Facebook.com z dn. 2 grudnia 2016 r.).

Jednoczesna emisja programu „24 godziny” na kanałach 8TV i NOWA TV (oba należące do Grupy ZPR Media) ma być zabiegiem, mającym na celu zwiększenie świadomości marki programu oraz stacji NOWA TV.

Komentarze

Powiązane

29.11.23, 08:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP przeprowadzi aukcję na sponsoring aplikacji TVP Sport
Biuro Reklamy TVP przedstawiło zasady aukcji w aplikacjach TVP SPORT. Licytacja odbędzie się w dniach 12-14 grudnia br., a jej przedmiotem będzie sponsoring aplikacji na wyłączność.
28.11.23, 10:45
| telewizja / VOD » informacje
Krzysztof Ziemiec i Tomasz Wolny twarzami kampanii informującej o zmianie standardu nadawania w MUX-3
27 listopada br. na antenach Telewizji Polskiej ruszyła kampania informacyjna prezentująca szczegóły zbliżającej się zmiany standardu nadawania w MUX-3 – z DVB-T na DVB-T2/HEVC.
28.11.23, 06:30
| telewizja / VOD » informacje
Instytut Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi zyskał dzięki Fundacji TVN gabinety psychologiczno-psychiatryczne
23 listopada br. odbyła się uroczystość otwarcia pierwszych gabinetów psychologiczno-psychiatrycznych, które powstały w ramach inicjatywy „Zdrowie w Głowie” Fundacji TVN. Całkowity koszt realizacji tego projektu wyniósł niemal 1,5 mln zł brutto. Wsparcie finansowe na ten cel uzyskano dzięki hojności osób i instytucji wspierających Fundację TVN oraz firmy Amazon.
27.11.23, 19:54
| telewizja / VOD » informacje
Super Polsat wyemituje reality show Dagmara szuka męża
Super Polsat 11 grudnia br. rozpocznie emisję nowego reality show, w którym Dagmara Kaźmierska poszukuje swojej drugiej połówki.
27.11.23, 11:53
| telewizja / VOD » informacje
Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni. Nowy sezon w Crime+Investigation Polsat
29 listopada br. na antenie Crime+Investigation Polsat rozpocznie się emisja nowego sezonu programu „Fajbusiewicz: rozmowy o zbrodni”. Emisja w każdą środę o godz. 22:30.
27.11.23, 07:30
| telewizja / VOD » informacje
Faceci ze stali. Nowy polski format w History Channel
28 listopada br. na antenie HISTORY Channel odbędzie się premiera pilotowego odcinka programu „Faceci ze stali”, w którym guru bursztynnictwa Tomasz Ołdziejewski i jeden z najlepszych polskich knifemakerów Artur Szyngwelski odwiedzą pracownię Michała Sielickiego, znanego jako Trollsky.
26.11.23, 20:54
| telewizja / VOD » informacje
Player.pl pokaże cykl dokumentów Martyny Wojciechowskiej
Player pokaże serię dokumentów Martyny Wojciechowskiej pod marką Player Original. Premiera pierwszego z nich - "Czas na taniec" odbyła się 26 listopada br.
25.11.23, 19:00
| telewizja / VOD » seriale
Polowanie na ćmy z nominacją na najlepszą środkowoeuropejską produkcję w 2023 roku w III edycji NEM Zagreb
Od 6 do 8 grudnia 2023 r. w stolicy Chorwacji odbędzie się 3. edycja NEM Zagreb. „Polowanie na ćmy”, serial kostiumowy wyprodukowany przez Telewizję Polską, znalazł się wśród 12 produkcji telewizyjnych Europy Środkowo-Wschodniej nominowanych do nagrody NEM AWARDS przyznawanej dla najlepszego serialu telewizyjnego tego regionu.
24.11.23, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
1,2 mln widzów w jesiennym sezonie programu Kuba Wójewódzki
Talk-show stacji TVN „Kuba Wojewódzki" wciąż jest chętnie oglądany przez telewidzów. Ostatnia odsłona programu rozrywkowego zgromadziła średnio przed telewizorami prawie 700 tys. widzów w grupie docelowej 20-54 oraz ponad 1,2 mln w grupie ogólnej (dane: Nielsen Media).
23.11.23, 14:15
| telewizja / VOD » informacje
Twoja Twarz Brzmi Znajomo bez Pawła Domagały. Aktor odchodzi z jury programu
Paweł Domagała odchodzi z jury programu „Twoja twarz Brzmi Znajomo” (Polsat). Na razie nie wiadomo, kto zastąpi aktora w jury formatu.