05.12.16, 15:11
Badanie: 24 godziny w Nowa TV i 8TV
W trzy tygodnie, premierowe wydania głównego programu informacyjnego telewizji NOWEJ TV „24 godziny” oglądało blisko 2,5 mln widzów. 26 listopada program osiągnął wyniki na poziomie 200 tys. widzów i ponad 1,5 procent udziałów w rynku w grupie 4+ (dane: Nielsen Audience Measurement od 9 listopada do 30 listopada 2016 r.)
Od debiutu stacji NOWA TV 9 listopada do 30 listopada zasięg skumulowany programu informacyjnego „24 godziny” na kanałach NOWA TV i 8TV osiągnął ponad 1 200 000 widzów w grupie komercyjnej 16-49, oraz blisko 2 500 000 widzów w grupie 4+.
8TV największą widownię (w grupie 4+) zgromadziła 26 listopada, osiągając wynik ponad 125 tys. widzów, natomiast NOWA TV (w tej samej grupie) w dniu debiutu stacji – blisko 86 tys. widzów.
Przeprowadzona 2 grudnia akcja jednoczesnej emisji „24 godzin” na facebookowych fanpage’ach NOWEJ TV, „24 godzin online.pl” oraz se.pl spotkała się ze sporym zainteresowaniem użytkowników. Za pośrednictwem medium społecznościowego wydanie głównego programu informacyjnego telewizji NOWEJ TV „24 godziny” obejrzało 4 551 osób (4 922 liczba wyświetleń, dane na podstawie statystyk Facebook.com z dn. 2 grudnia 2016 r.).
Jednoczesna emisja programu „24 godziny” na kanałach 8TV i NOWA TV (oba należące do Grupy ZPR Media) ma być zabiegiem, mającym na celu zwiększenie świadomości marki programu oraz stacji NOWA TV.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze