16.11.16, 13:27
Mamy i dzieci testują Pociąg z cyferkami
W połowie listopada 1 tys. mam, przetestuje razem ze swoimi dziećmi, zestawy LEGO DUPLO „Pociąg z cyferkami”, w ramach edukacyjnej akcji konsumenckiej, za którą odpowiada agencja Streetcom Polska. To kolejna kampania dla producenta klocków LEGO.
Do kampanii marketingu rekomendacji zostało zaproszonych tysiąc matek dzieci w wieku 1,5-3 lata, zrekrutowanych spośród kobiet należących do 400 tys. społeczności Streetcom Polska. Każda z nich otrzyma do zabawy ze swoim dzieckiem pełnowartościowy zestaw LEGO DUPLO „Pociąg z cyferkami”, 10 mini zestawów klocków LEGO DUPLO do rozdania koleżankom - innym matkom oraz ulotki edukacyjno-informacyjne.
Celem kampanii jest zbudowanie świadomości produktu oraz zakomunikowanie matkom jego benefitów. Ambasadorki będą rekomendować zestaw dwutorowo: podczas spotkań ze znajomymi, które posiadają dzieci w podobnym wieku, a także na swoich profilach w mediach społecznościowych, gdzie podzielą się opiniami i materiałami zdjęciowymi ze spotkań oraz specjalnie przygotowanymi na potrzeby kampanii grafikami.
Za przygotowanie i realizację kampanii, w tym za zbudowanie trialu oraz pozyskanie fali rekomendacji na temat produktu, odpowiedzialna jest Streetcom Polska. Agencja prognozuje, że w trakcie trwania projektu ambasadorki pozostawią w social media kilkaset zdjęć i opinii na temat produktu, a całkowity, estymowany zasięg kampanii wyniesie 1 mln. kontaktów z informacją o marce.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze