11.11.16, 15:00
Mini Ratka PKO Banku Polskiego ze świąteczną kampanią
Pod hasłem „Mini Ratka łączy na święta” PKO Bank Polski rozpoczął nową kampanię marketingową pożyczki gotówkowej. Bank, nie tylko dla swoich dotychczasowych klientów, przygotował możliwość uzyskania dodatkowych środków nawet do 25 proc. konsolidowanej kwoty, np. na świąteczne wydatki.
Ofercie Mini Ratki towarzyszy kampania reklamowa. Spoty telewizyjne w ramach kampanii pojawią się w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Równolegle prowadzone są działania w Internecie. Materiały promocyjne eksponowane będą również na siatkach wielkoformatowych, maskach bankomatowych oraz witrynach i oczekiwaczach w placówkach Banku. Częścią działań reklamowych są również okolicznościowe materiały BTL.
Kampania w telewizji oraz w Internecie zakończy się 15 grudnia br. Ekspozycja materiałów reklamowych na BTL, siatkach i witrynach zaplanowana została do końca stycznia 2017 roku. Kampanię od strony kreatywnej przygotowała Agencja Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Havas Media.
Komentarze