20.10.16, 17:30
Nowa perspektywa miasta w kampanii Nike Roshe 2
Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT stworzyła aktywację promującą nowy model miejskich butów Nike Roshe - Nike Roshe 2.
Kampania działała pod hasłem „Nowa perspektywa miasta”. Osią kampanii była strona nike.com oraz streetview experience zlokalizowane na perspektywamiasta.pl na której przewodnicy Roshe 2 oprowadzali wirtualnie po Warszawie - każdy ze swojej perspektywy. Stronę promowały posty, podobnie jak ona sama, wykonane w technologii 360 stopni. Przewodnikami Roshe 2 zostali Kasia Wolska, Nike Master Trainer oraz Piotr „Vienio” Więcławski - oboje związani z Warszawą.
„Jestem fanem kampanii, które mimo, iż korzystają z globalnych strategii, jed-nocześnie mogą stać się w stu procentach lokalne i tutaj działać. Wirtualna Warszawa z perspektywy Wolskiej i Vienia to wyjątkowy storytelling, który przez technologię dał millenialsom szansę sięgnięcia w głąb historii, które znają powierzchownie” - mówi Bartłomiej Walczuk, Associate Creative Director ze 180heartbeats + JUNG v. MATT.
W ramach kampanii można było również wybrać się na jak najbardziej realny, pełen niespodzianek spacer po Warszawie z Przewodnikami Roshe 2. Punktem kulminacyjnym aktywacji był event zorganizowany przez agencję Get Wow Events & Media we współpracy z magazynem "KMAG", który odbył się w przestronnych wnętrzach Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Stworzona specjalnie na to wydarzenie unikalna scenografia była zabawą z perspektywą i miała podkreślać wielowymiarowość modelu Nike Roshe 2.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze