20.10.16, 17:30

Nowa perspektywa miasta w kampanii Nike Roshe 2

Nowa Perspektywa Miasta_Worldbox
Fot.: materiały prasowe

Agencja 180heartbeats + JUNG v. MATT stworzyła aktywację promującą nowy model miejskich butów Nike Roshe - Nike Roshe 2.

Kampania działała pod hasłem „Nowa perspektywa miasta”. Osią kampanii była strona nike.com oraz streetview experience zlokalizowane na perspektywamiasta.pl na której przewodnicy Roshe 2 oprowadzali wirtualnie po Warszawie - każdy ze swojej perspektywy. Stronę promowały posty, podobnie jak ona sama, wykonane w technologii 360 stopni. Przewodnikami Roshe 2 zostali Kasia Wolska, Nike Master Trainer oraz Piotr „Vienio” Więcławski - oboje związani z Warszawą.

Jestem fanem kampanii, które mimo, iż korzystają z globalnych strategii, jed-nocześnie mogą stać się w stu procentach lokalne i tutaj działać. Wirtualna Warszawa z perspektywy Wolskiej i Vienia to wyjątkowy storytelling, który przez technologię dał millenialsom szansę sięgnięcia w głąb historii, które znają powierzchownie” - mówi Bartłomiej Walczuk, Associate Creative Director ze 180heartbeats + JUNG v. MATT.

W ramach kampanii można było również wybrać się na jak najbardziej realny, pełen niespodzianek spacer po Warszawie z Przewodnikami Roshe 2. Punktem kulminacyjnym aktywacji był event zorganizowany przez agencję Get Wow Events & Media we współpracy z magazynem "KMAG", który odbył się w przestronnych wnętrzach Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Stworzona specjalnie na to wydarzenie unikalna scenografia była zabawą z perspektywą i miała podkreślać wielowymiarowość modelu Nike Roshe 2.

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.