05.08.16, 11:00

Miło Cię widzieć. Kampania RWE

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

Od 2 września br. nazwa RWE Polska zostanie zmieniona na innogy Polska, a nazwa RWE Stoen Operator na innogy Stoen Operator. RWE rozpoczyna kampanię, przedstawiającą nową markę.

"Miło Cię widzieć" to hasło, które towarzyszy firmie od kilku lat. RWE, wspólnie z Muzeum Neonów, w 2014 było inicjatorem konkursu na nowy neon w Warszawie. Projekt neonu Mariusza Lewczyka z hasłem „Miło Cię widzieć” został wybrany przez mieszkańców Warszawy, a następnie wyprodukowany i zainstalowany przez RWE na Moście Gdańskim. Od tego momentu zyskał sobie sympatię Warszawiaków i wpisał się na stałe w DNA firmy RWE.

Pierwszym działaniem w ramach kampanii będzie symboliczne przeniesienie neonu "Miło Cię widzieć" z Mostu Gdańskiego do centrum Warszawy. Wydarzy się to dzięki zamieszczeniu wielkoformatowego transparentu w centrum miasta, na którym RWE hasłem "Miło Cię widzieć" będzie witać mieszkańców Warszawy.

To nie jedyne działanie, które firma planuje w ramach kampanii w mieście. Cykl letnich imprez pod hasłem "Miło Cię Widzieć" wpisał się już w harmonogram działań miejskich. Na Placu Zabaw nad Wisłą, na Placu Defilad i w Rejsie, czyli w tych miejscach, których RWE (a od września innogy) jest oficjalnym partnerem, od początku lipca odbywa się dziesiątki imprez dla Warszawiaków.

RWE planuje dodatkowo cykl aktywności, które będą pokazywać dobrą energie w mieście. O szczegółach działań i niespodziankach czekających na Warszawiaków, firma będzie informować na swoim fan page’u RWELab na Facebook’ u. Ma się on stać centralą przesyłową dobrej energii i epicentrum pozytywnych inicjatyw dla Warszawiaków.

Jesienna kampania reklamowa dedykowana nowej marce, której hasłem przewodnim będzie "Miło Cię widzieć", obejmie prasę, nośniki outdoorowe oraz Internet.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.