05.08.16, 11:00
Miło Cię widzieć. Kampania RWE
Od 2 września br. nazwa RWE Polska zostanie zmieniona na innogy Polska, a nazwa RWE Stoen Operator na innogy Stoen Operator. RWE rozpoczyna kampanię, przedstawiającą nową markę.
"Miło Cię widzieć" to hasło, które towarzyszy firmie od kilku lat. RWE, wspólnie z Muzeum Neonów, w 2014 było inicjatorem konkursu na nowy neon w Warszawie. Projekt neonu Mariusza Lewczyka z hasłem „Miło Cię widzieć” został wybrany przez mieszkańców Warszawy, a następnie wyprodukowany i zainstalowany przez RWE na Moście Gdańskim. Od tego momentu zyskał sobie sympatię Warszawiaków i wpisał się na stałe w DNA firmy RWE.
Pierwszym działaniem w ramach kampanii będzie symboliczne przeniesienie neonu "Miło Cię widzieć" z Mostu Gdańskiego do centrum Warszawy. Wydarzy się to dzięki zamieszczeniu wielkoformatowego transparentu w centrum miasta, na którym RWE hasłem "Miło Cię widzieć" będzie witać mieszkańców Warszawy.
To nie jedyne działanie, które firma planuje w ramach kampanii w mieście. Cykl letnich imprez pod hasłem "Miło Cię Widzieć" wpisał się już w harmonogram działań miejskich. Na Placu Zabaw nad Wisłą, na Placu Defilad i w Rejsie, czyli w tych miejscach, których RWE (a od września innogy) jest oficjalnym partnerem, od początku lipca odbywa się dziesiątki imprez dla Warszawiaków.
RWE planuje dodatkowo cykl aktywności, które będą pokazywać dobrą energie w mieście. O szczegółach działań i niespodziankach czekających na Warszawiaków, firma będzie informować na swoim fan page’u RWELab na Facebook’ u. Ma się on stać centralą przesyłową dobrej energii i epicentrum pozytywnych inicjatyw dla Warszawiaków.
Jesienna kampania reklamowa dedykowana nowej marce, której hasłem przewodnim będzie "Miło Cię widzieć", obejmie prasę, nośniki outdoorowe oraz Internet.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze