13.07.16, 17:00
#jedengest od Garniera
Pod hasłem „Wyzwanie jednego gestu”, Garnier promuje nowy Płyn Micelarny z olejkiem arganowym. Zaproszenie do podjęcia wyzwania podjęła Kat0su – pasjonatka makijażu, prowadząca popularny kanał urodowy na YouTube.
Na potrzeby kampanii Kat0su przygotowała materiał video, w którym pokazuje trzy makijaże na różne okazje, wykonane jednego dnia. Każdy z nich zmywa Płynem Micelarnym z olejkiem arganowym od Garniera, oceniając jak radzi on sobie z usunięciem makijażu oczu i ust oraz z oczyszczeniem skóry. Kilkakrotne usunięcie mocnego makijażu potwierdza uniwersalność płynu i pokazuje jego skuteczność i kojące działanie na skórę.
W oparciu o materiały przygotowane przez Kat0su powstało kilka wersji video, przeznaczonych do promocji Płynu Micelarnego na stronie marki Garnier, na Facebooku i w serwisach VOD. Produkt promują również kreacje displayowe, screeningi z videotapetami i duże formaty interaktywne oraz spot telewizyjny.
Za strategię komunikacji i przygotowanie kreacji do kampanii odpowiada Newcast, a za zakup mediów Zenith (telewizja) i Value Media (internet).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze