05.07.16, 10:00

UM dla J&J

Logo marki
Fot.: materiały prasowe

Działania branded content realizowane przez IPG Mediabrands Studios dla JOHNSON'S® Baby. Case study.

Podmioty zaangażowane w organizację akcji: IPG Mediabrands Studios, JOHNSON'S®

  • Media: TVN i strona WWW TVN – program śniadaniowy "Dzień Dobry TVN"
  • Czas trwania działań: 21.04; 28.04; 05.05 (emisje w czwartkowych wydaniach DDTVN)
  • Cel akcji:
    • Nagłośnienie ogólnopolskiej akcji na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci.
    • Celemakcji społecznej JOHNSON’S® So much more™ na rzecz wielozmysłowego rozwoju dzieci jest uświadomienie rodzicom, jak poprzez zaangażowanie w zwykłe zabiegi pielęgnacyjne, takie jak np. kąpiel, mogą wpływać na przyszłość swojego Maluszka. Wyniki badań naukowych, w które zaangażowana jest marka JOHNSON’S® potwierdzają, że jednoczesne pobudzanie wszystkich zmysłów stanowi najsilniejszy impuls do rozwoju mózgu dziecka.
    • Lokowanie produktów marki JOHNSON'S® w kontekście omawianych rytuałów.
  • Key message:  świadomość marki JOHNSON’S nt. znaczenia stymulacji jego zmysłów, szczególnie podczas rytuałów pielęgnacyjnych dla zdrowego i szczęśliwego rozwoju dziecka. Oferowanie przez markę bezpiecznych i łagodnych kosmetyków, które pomagają w stymulowaniu zmysłów dziecka.
  • Grupy docelowe, odbiorcy: matki, ojcowie dzieci w wieku 1-3 lat; kobiety w trzecim trymestrze ciąży
  • Forma działań: trzy reportaże z udziałem rodzin omawiające poszczególne rytuały pielęgnacyjne dzieci. Każdy felieton zawierał product placement klienta. Po jego emisji w studiu przeprowadzane były wywiady z ekspertami akcji społecznej Johnson
  • Realizacja działań:

Emisje w "Dzień Dobry TVN" w trzy kolejne czwartki:

  • 21.04; Temat: stymulacja
  • wielozmysłowa stymulacja dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie masażu z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 28.04; Temat: stymulacja polisensoryczna dziecka w sytuacjach pielęgnacyjnych na przykładzie kąpieli z lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby: łagodny płyn 3w1 podczas kąpieli, żółty szampon oraz łagodna oliwka.
  • 05.05; Temat: rytuał usypiania z wykorzystaniem zapachu i lokowaniem produktów marki JOHNSON'S® Baby z serii Bedtime: żel do mycia ciała oraz oliwka. 

Komentarze

Powiązane

02.12.22, 20:12
| reklama & PR » informacje
Radosław Kawęcki ambasadorem marki Pocztex
Radosław Kawęcki – polski pływak został drugim ambasadorem marki Pocztex. Wraz z siatkarzem Mateuszem Bieńkiem, pojawi się w grudniowej kampanii Poczty Polskiej. Kampania będzie trwała cały grudzień.
02.12.22, 17:16
| reklama & PR » informacje
Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami
Startuje świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego. Celem projektu ,,Składniki naszej tradycji” jest podkreślenie, że Majonez Kielecki łączy się z tradycyjnymi świętami. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
02.12.22, 16:16
| reklama & PR » informacje
Kurierzy Ninja w GLS na Black Friday
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała kampanię budującą świadomość swojej marki. W projekcie pojawia się kurier ninja, który szybko dostarcza przesyłki zakupione przez klientów w czarny piątek.  
02.12.22, 12:00
| reklama & PR » informacje
Okocim wprowadza puszki z komiksami Andrzeja Rysuje
Marka Okocim podpisała współpracę z Andrzej Rysuje. Wynikiem współpracy jest nowy, humorystyczny projekt puszki lagera zawierający komiksy rysownika. Opakowania dostępne są w sieci sklepów Żabka. 
01.12.22, 20:39
| reklama & PR » ludzie
Jolanta Kozak przechodzi do Veovee
Zespół client service Veovee, butikowej agencji digitalowej, zasiliła Jolanta Kozak, która objęła stanowisko Account Managera.
01.12.22, 14:00
| reklama & PR » informacje
Paweł Bylicki w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023
Paweł Bylicki, Prezes Public Dialog pojawi się w składzie jury SABRE Awards EMEA 2023. Konkurs organizowany jest przez PRovoke Media.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
Mediahub zaplanuje i zakupi także Digital dla platformy Squla
Platforma edukacyjna Squla (Futurewhiz) rozszerzyła współpracę z domem mediowym Mediahub. Teraz oprócz telewizji firma powierzyła mu także kompleksową obsługę w digitalu.
30.11.22, 21:00
| reklama & PR » informacje
SHEIN zachęca do pokochania własnego ciała
SHEIN kolejny raz zachęca Polki do pielęgnowania pozytywnej relacji z własnym ciałem. Marka chce zapewnić kobiety, że są piękne, bez względu na wygląd.
30.11.22, 20:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com zachęca do taniego podróżowania
Wyszukiwarka tanich lotów Kiwi.com wystartowała z kampanią "We hack the system, you fly for less”. Celem projektu jest przedstawienie innowacyjnej technologii, która pozwala szybko znaleźć tanie loty. 
30.11.22, 15:00
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Cenniki Grupy RMF w przyszłym roku na krótsze okresy. Radio Alex dołącza do pakietu RMF 3D
Grupa RMF zaprezentowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 r. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR i komunikacji

Centrum Sztuki Współczesnej Znaki Czasu w Toruniu | Toruń

Przejdź do oferty

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji i marketingu

Muzeum Archeologiczne w Biskupinie | Cała Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 03.01.23

Do zdobycia 13 nagród.

do 02.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.