22.06.16, 14:00

LEGO BIONICLE. Nowy magazyn dla dzieci na licencji LEGO

Okładka magazynu LEGO BIONICLE
Fot.: materiały prasowe

Media Service Zawada wprowadziło na rynek nowy produkt na licencji LEGO®, magazyn "LEGO® BIONICLE®", adresowany do chłopców w wieku 6 lat +.

W każdym numerze znajdzie się komiks o przygodach bohaterów Toa i odwiecznej walce dobra ze złem, plakaty, niełatwe zagadki do rozwiązania oraz konkursy z nagrodami.

Pierwszy numer "LEGO® Bionicle®" ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. i liczy 36 stron, cena pisma to 11,99 zł. Magazyn został zaprojektowany w formacie 205 x 273 mm, a jego redaktor prowadzącą została Agnieszka Frydrych-Jarczewska.

Z pierwszym wydaniem został dołączony zestaw Wielki czaszkowy skorpion w prezencie oraz dodatek: maski Strażnika Ognia i Strażnika Dżungli do samodzielnego przygotowania. 

Magazyn otrzyma wsparcie promocyjne w postaci kampanii telewizyjnej na kanałach dziecięcych, a także w postaci reklam w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada oraz kampanii w Internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).

Komentarze

Powiązane

17.03.25, 14:49
| prasa » informacje
Czego lekarz Ci nie powie. Poradnik 50+ wydanie specjalne
Na rynku prasowym pokazało się wydanie specjalne miesięcznika „Poradnik 50+” pt. „Czego lekarz ci nie powie” (Wydawnictwo Bauer). Podobnie jak tytuł macierzysty, to magazyn skierowany do kobiet w wieku 50+ i starszych, zainteresowanych poradami zdrowotnymi.
17.03.25, 10:23
| prasa » ludzie
Joanna Lorynowicz powraca do Twojego Stylu
Joanna Lorynowicz, była redaktor naczelna miesięcznika „Elle” (Burda Media Polska), po ponad siedmiu latach ponownie dołączyła do redakcji „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer).
17.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 marca?
16.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 marca?
15.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 marca?
14.03.25, 09:01
| prasa » informacje | internet » informacje
Murator.pl w nowej odsłonie nowy design i przejrzysta nawigacja
Portal Murator.pl, będący częścią Grupy ZPR Media, przeszedł metamorfozę wizualną, odświeżając swój layout zgodnie z kluczowymi cechami „Muratora” – polskiej marki budowlanej. Nowy design charakteryzuje się jasnym, przejrzystym i czytelnym układem, opartym na trzech dominujących barwach: bieli, żółci i czerni.
14.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 marca?
13.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 marca?
12.03.25, 06:00
| prasa » informacje
Zmiany w Grupie Agora. Maksymilian Salski z nową rolą
W marcu 2025 roku Maksymilian Salski objął stanowisko Chief Subscription Officer w Grupie Agora. 
12.03.25, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 marca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 marca?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.