22.06.16, 14:00
LEGO BIONICLE. Nowy magazyn dla dzieci na licencji LEGO
Media Service Zawada wprowadziło na rynek nowy produkt na licencji LEGO®, magazyn "LEGO® BIONICLE®", adresowany do chłopców w wieku 6 lat +.
W każdym numerze znajdzie się komiks o przygodach bohaterów Toa i odwiecznej walce dobra ze złem, plakaty, niełatwe zagadki do rozwiązania oraz konkursy z nagrodami.
Pierwszy numer "LEGO® Bionicle®" ukazał się w nakładzie 40 tys. egz. i liczy 36 stron, cena pisma to 11,99 zł. Magazyn został zaprojektowany w formacie 205 x 273 mm, a jego redaktor prowadzącą została Agnieszka Frydrych-Jarczewska.
Z pierwszym wydaniem został dołączony zestaw Wielki czaszkowy skorpion w prezencie oraz dodatek: maski Strażnika Ognia i Strażnika Dżungli do samodzielnego przygotowania.
Magazyn otrzyma wsparcie promocyjne w postaci kampanii telewizyjnej na kanałach dziecięcych, a także w postaci reklam w magazynach wydawanych przez Media Service Zawada oraz kampanii w Internecie (witryny dedykowane dzieciom i ich rodzicom, serwisy branżowe).
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze