17.06.16, 16:00

Krakowskie Brainly przejęło największego konkurenta w USA

Logo Brainly
Fot.: materiały prasowe

14 czerwca br. Brainly oficjalnie poinformowało o przejęciu największego amerykańskiego konkurenta - OpenStudy. Teraz obie platformy połączą siły, by stworzyć edukacyjny hub online dla użytkowników z całego świata.

Brainly, największa społeczność edukacyjna uczniów na świecie, ogłosiło, że zakupiło lidera rynku USA w społecznościowej wymianie wiedzy i jednocześnie swojego konkurenta - OpenStudy. Połączone społeczności obu platform mają zaoferować uczniom bardziej wszechstronne narzędzie do współpracy online i zachęcać do wymiany oraz eksploracji wiedzy.

Chociaż dotychczasowa społeczność Brainly, zostanie poszerzona o uczniów z OpenStudy, obie platformy będą nadal funkcjonować pod osobnymi nazwami i korzystać z niezależnych stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Jednocześnie będą współdzielić bazę wiedzy w celu ulepszenia procesu pozyskiwania informacji przez uczniów na obu platformach.

OpenStudy zostało założone przez dwójkę profesorów z Emory University i Georgia Tech - Preetha i Ashwin Ram. Para ta rozumiała wartość wzajemnej pomocy pomiędzy uczniami i wymiany wiedzy między nimi, więc stworzyli narzędzie, które pozwalało tę współpracę rozwijać. Wraz z przejęciem OpenStudy, Brainly powiększa swoją społecznościową platformę do wymiany wiedzy dla uczniów. Będą oni mogli także skorzystać z poszerzonej bazy by dalej podążać za swoimi zainteresowaniami, a do tego dobrze się bawić” - mówi Michał Borkowski, CEO w Brainly.

Dwójka założycieli OpenStudy nie zaprzestaje jednak działać w dziedzinie nauki i edukacji, Ashwin Ram, współzałożyciel, a prywatnie mąż Preethy, rozpoczął właśnie współpracę z Amazon przy projekcie Alexa AI, gdzie pracować będzie nad sztuczną inteligencją.

Przejmując OpenStudy, Brainly kontynuuje swoją wizję inspirowania uczniów na całym świecie do pomagania sobie w problemach szkolnych, poprzez wymianę wiedzy online. W zeszłym miesiącu, firma ogłosiła pozyskanie finansowania rundy B, w wysokości 15 mln dolarów. Pozyskane środki, od południowoafrykańskiego funduszu Naspers, Brainly przeznaczy na dalszy rozwój produktu. Naspers jednocześnie wspiera globalny rozwój polskiego startupu i skutecznie wzmacnia jego pozycję na rynku amerykańskim. Fundusza ma też spore doświadczenie na rynku polskim, posiadając udziały w m.in. Allegro, Ceneo i OLX.

Komentarze

Powiązane

10.06.24, 10:42
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Anna Kalczyńska w ekipie Iberionu. Poprowadzi autorski format geopolityczny
Do Iberionu dołącza Anna Kalczyńska, która poprowadzi autorski format geopolityczny. Dziennikarka w ostatnich latach związana była ze stacją TVN.
09.06.24, 13:27
| internet » informacje
Wieczór Wyborczy w Onecie
9 czerwca br. o godz. 20:45 na stronie głównej Onetu ruszy Wieczór Wyborczy, który poprowadzi Marcin Zawada, dziennikarz Onetu. Dziennikarz w Studiu Wyborczym Live w Onecie przedstawi wyniki exit poll i będzie się łączył z reporterami Onetu i Faktu obecnymi w sztabach wyborczych. 
06.06.24, 08:30
| radio » informacje | internet » informacje
Nowy serwis historyczny Polskiego Radia z okazji 35. rocznicy wyborów
Z okazji 35. rocznicy wyborów, Polskie Radio przygotowało specjalny historyczny serwis internetowy. Portal zawiera unikatowe nagrania z Archiwum Polskiego Radia i Archiwum Rozgłośni Polskiej Radia Wolna Europa, dzięki czemu stanowi niezwykły dokument tamtych dni.
05.06.24, 16:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje
Patrycjusz Wyżga gospodarzem wieczoru wyborczego w Wirtualnej Polsce
W niedzielę, 9 czerwca br. Wirtualna Polska przygotuje specjalny wieczór wyborczy dotyczący wyborów do europarlamentu. Program emitowany będzie na Stronie Głównej WP, kanale YouTube i w mediach społecznościowych.
05.06.24, 08:30
| internet » informacje
Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz. Kampania portalu rezerwacyjnego Travelist.pl
Pod hasłem „Hotele, o jakich marzysz… w cenach, o jakich marzysz” Travelist.pl ruszył z kampanią reklamową, która otwiera kolejny rozdział w komunikacji marketingowej portalu. Towarzyszyć jej będzie hasło.
04.06.24, 10:56
| internet » informacje
Dr Serce na YouTube. Prof. Robert Gajda gospodarzem nowego formatu
Na platformie YouTube zadebiutuje program internetowy „Dr Serce”, który jest prowadzony przez kardiologa, prof. Roberta Gajdę
04.06.24, 07:30
| internet » informacje
Galą Gwiazd Plejady 2024 powraca w odświeżonej formule
Serwis Plejada.pl po trzech latach przerwy wraca do organizacji Gali Gwiazd Plejady. Tegoroczna edycja wydarzenia odbędzie się 18 czerwca br. w Warszawie. Poprzedza je plebiscyt, w którym internauci wybierają Gwiazdy Plejady w pięciu wyjątkowych i zupełnie nowych kategoriach.
30.05.24, 21:00
| internet » e-commerce | biznes i technologie » informacje
Answear.com w I kw. 2024 r.: zwiększa swoje przychody i inwestuje mimo wymagającej sytuacji rynkowej
Answear.com podsumowuje I kw. 2024 r. Pomimo wymagającej sytuacji rynkowej, a także okresu inwestycji w rozwój marki PRM, spółka utrzymała dodatnie dynamiki wzrostu sprzedaży, a także przeprowadziła inwestycje związane z uruchomieniem dwóch concept store w Warszawie dla marki PRM oraz Answear.
29.05.24, 11:41
| internet » informacje
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków uruchamia platformę Znany Konserwator
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków oficjalnie uruchomił 27 maja br. platformę Znany Konserwator. To pierwsza baza danych, która ma połączyć wykwalifikowanych specjalistów z osobami potrzebującymi wsparcia przy remontach i konserwacji zabytków.
29.05.24, 07:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
WP wprowadza CEEId. To alternatywa w świecie bez cookies
WP wprowadza identyfikator CEEId, który umożliwia identyfikację użytkowników internetu pomiędzy różnymi domenami i urządzeniami. Identyfikator pozwala na skuteczne, spersonalizowane kampanie reklamowe, ich optymalizację i pomiar w ekosystemie pozbawionym plików cookies stron trzecich (ang.: third-party cookies).
Subskrybuj RSS działu internet: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.