25.05.16, 13:00

Premiera Business Insider Polska z WALK

Logo agencji
Fot.: materiały prasowe

12 maja br. wystartowała polska wersja serwisu Business Insider. WALK Events było odpowiedzialne za organizację oficjalnej premiery portalu, która odbyła się w Domu Braci Jabłkowskich. Agencja pozyskała projekt w wyniku wygranego przetargu.

Oficjalna premiera serwisu, którą poprowadził redaktor naczelny Łukasz Grass, odbyła się 12 maja br. w Domu Braci Jabłkowskich. Podczas eventu można było na żywo zobaczyć zaprezentowane w spocie reklamowym Business Insider designerskie instalacje bazujące na iluzji optycznej. Na pierwszy rzut oka nie przekazywały one żadnej treści, jednak patrząc pod określonym kątem, można było zobaczyć ukryty komunikat.

Wydarzenie zostało podzielone na dwie części: śniadanie prasowe z influencerami prowadzone w streamingu live oraz wieczorne spotkanie dla gości specjalnych. W ramach porannego spotkania influencerzy opowiedzieli o swoich doświadczeniach dotyczących obszarów biznesowych na co dzień poruszanych przez Business Insider. 

W ramach wydarzenia WALK Events było odpowiedzialne za przełożenie idei kreatywnej kampanii wprowadzającej Business Insider na polski rynek na event dla ok. 200 osób i jego realizację, a także pozyskanie speakerów zarówno z Polski, jak i z zagranicy. Agencja m.in. stworzyła koncepcję zagospodarowania przestrzeni i scenariusz spotkania, koordynowała pracę podwykonawców oraz zajęła się logistyką wydarzenia.

Komentarze

Powiązane

01.03.24, 14:09
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
OSM Łowicz głównym sponsorem formatu MasterChef Nastolatki
OSM Łowicz, polska spółdzielnia mleczarska, dzięki współpracy z agencją LiquidThread, rozszerza swoje działania branded content o kolejny format – „MasterChef Nastolatki”. Marka OSM Łowicz pojawi się w programie jako sponsor główny.
01.03.24, 12:11
| reklama & PR » informacje
KERRIS obsłuży PayPo
Agencja KERRIS odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze social ads performance marketing PayPo – firmy działającej w obszarze płatności odroczonych w Polsce.
01.03.24, 10:36
| reklama & PR » informacje
Heima PR pracuje dla Naukowej Fundacji Polpharmy
Na początku br. do klientów agencji Heima PR dołączyła Naukowa Fundacja Polpharmy, której misją jest wspieranie rozwoju nauk medycznych i farmaceutycznych poprzez finansowanie badań w tych dziedzinach.
29.02.24, 14:20
| reklama & PR » ludzie
Jakub Macyszyn przechodzi z Good One PR do KPRM
W lutym br., Jakub Macyszyn rozpoczął pracę na stanowisku eksperta w Sekretariacie Przewodniczącej Komitetu ds. Pożytku Publicznego, Minister ds. Społeczeństwa Obywatelskiego Agnieszki Buczyńskiej.
29.02.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Katarzyna Wójtowicz na stanowisku Corporate Director PR Big Picture
Big Picture, firma doradcza PR i public affairs zarządzana przez Hannę Waśko i Helenę Korniejew, wprowadza nową organizację zespołu PR korporacyjnego.
29.02.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Agencja Ro w Stowarzyszeniu Agencji Public Relations
Agencja Ro grona została członkiem Stowarzyszenia Agencji Public Relations. To 39. agencja w szeregach SAPR.
28.02.24, 19:51
| reklama & PR » informacje
Mural w stolicy promuje Familijne Wieczory Filmowe
Prace nad muralem promującym tegoroczne „Familijne Wieczory Filmowe – Premiery dobiegły końca. To kolejna inicjatywa marki Familijne, która po szeroko zakrojonych działaniach w kinach, rusza z czwartą odsłoną aktywacji konsumenckiej.
28.02.24, 13:30
| reklama & PR » ludzie
Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff na pokładzie Papaya Roster
Papaya Roster wzmacnia swój zespół. Do ekipy Papaya Roster dołączyli operatorzy Barbara Kai Kaniewska i Vincent Prochoroff.
28.02.24, 11:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong pracuje dla EIT Health Innostars
EIT Health Innostars rozpoczyna współpracę z agencją On Board Think Kong. Współpraca z agencją OBTK obejmuje promocję realizowanych przez EIT Health InnoStars inicjatyw w branży healthcare, w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i Południowej.
28.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Dagmara Witek-Kuśmider w Creative LIAisons Global Coaching Academy 2024
Dagmara Witek-Kuśmider, Chief Creative Officer Publicis Worldwide Poland, jest jedyną przedstawicielką polskiej branży reklamowej, która dołączyła do grona mentorów tegorocznej edycji wirtualnego programu Creative LIAisons Global Coaching Academy.