27.03.16, 15:00
Nowa kampania Domowego Internetu LTE Cyfrowego Polsatu
22 marca br. wystartowała nowa odsłona kampanii promującej Domowy Internet LTE Cyfrowego Polsatu. Twarzą kampanii jest Krzysztof Ibisz.
Kampania będzie realizowana na głównej antenie Polsatu i kanałach tematycznych Telewizji Polsat. Autorami kampanii telewizyjnej są Marek Górski i Jakub Kopiczyński z agencji Grey, za reżyserię odpowiada Mariusz Palej. Spoty wyprodukowała TFP i producent Mariusz Matwiejczuk. Za postprodukcję odpowiada Televisor, a udźwiękowienie zrealizowało Studio Zet. Media zakupiła agencja Vizeum. Kampania telewizyjna będzie wspierana działania lokalnymi oraz w punktach sprzedaży.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. mediów społecznościowych – Rzecznik Prasowy
Wojewódzka i Miejska Biblioteka Publiczna im. Josepha Conrada-Korzeniowskiego w Gdańsku | Gdańsk
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze