20.02.16, 18:00

Case study: Instagramersi w Cosmopolitan Twarda 4

Cosmopolitan Twarda 4
Fot.: materiały prasowe

44 pasjonatów fotografii, warszawski budynek apartamentowy i najpiękniejsze widoki na stolicę – Cosmopolitan Twarda 4 otworzył swoje wnętrza dla grupy IgersWarsaw. Tak powstał #Cosmogram – innowacyjny projekt społecznościowy na Instagramie, który promuje prestiżową inwestycję. Case study. 

Pejzaże w salonach 
Widoków takich jak z okien Cosmopolitan Twarda 4 próżno szukać gdziekolwiek indziej w Warszawie. Wysoki na czterdzieści cztery piętra budynek apartamentowy z całkowicie przeszkloną elewacją daje szeroką perspektywę, którą można ukazać na różne sposoby. To potencjał, którego nie oddadzą słowa. Naturalną formą podzielenia się ze światem pięknymi widokami są zdjęcia. Cosmopolitan Twarda 4 wybrał rozwiązanie bardzo nowoczesne i odpowiadające bieżącym trendom - wkroczył do mediów społecznościowych z innowacyjnym projektem na Instagramie. 

Instagramowa Warszawa
O wyborze kanału społecznościowego, który obok Facebooka jest jednym z najchętniej odwiedzanych przez internautów, zadecydowały przede wszystkim trendy. Wątek fotografii miejskiej na Instagramie bardzo popularny, a warszawskie widoki uchwycone telefonem gromadzą setki lajków. Stolica dorobiła się własnej prężnie działającej społeczności fotograficznej – są to tak zwani #IgersWarsaw. To właśnie ich zaproszono do stworzenia promującego prestiżową inwestycję projektu #Cosmogram, który pokazał Warszawę z okien Cosmopolitan Twarda 4 na Instagramie. Czterdziestu czterech fotografów – tylu ile pięter w budynku - i zupełna dowolność. Choć efekt ich prac miał mieć charakter marketingowo – wizerunkowy, nie było planu działania i narzuconych reguł. Instagramersi realizowali swoją własną wizję. Takie podejście okazało się jak najbardziej słuszne. Dwa tygodnie podziwiania wnętrz i widoków zaowocowały niesamowitymi efektami – wspaniałą dokumentacją zdjęciową zaprezentowaną w niestandardowej formie na Instagramie.

#Cosmogram: wirtualna wędrówka
Cosmopolitan Twarda 4 nie ma typowego profilu uzupełnianego z każdym dniem o nowe zdjęcia. Kanał marki to mozaika układająca się w wizerunek stylowego budynku apartamentowego z numeracją poziomów. Pod każdym numerem kryje się osobny profil danego piętra, który prezentuje zdjęcia wykonane przez Instagramersów. Innowacyjne podejście i zaangażowanie pasjonatów znanych z internetowej twórczości pozwoliło nie tylko stworzyć wyjątkowy profil, lecz także wygenerować ogromny zasięg i wytworzyć dyskusję wokół akcji. #Cosmogram zebrał 800 – followersów profili powiązanych z Cosmopolitan.Warsaw, 55 000 polubień akcji #Cosmogram i 16 000 polubień zdjęć wykonanych w ramach akcji. To pierwsza tego typu akcja wykorzystująca mechanikę Instagrama w tak niestandardowy sposób - i zarazem pierwsza, która promuje luksusową inwestycję, wykraczając poza przyjęte konwenanse.

Komentarze

Powiązane

09.12.22, 06:00
| reklama & PR » informacje
UM z pierwszą kampanią dla Emirates na polskim rynku
Emirates wraca do aktywności reklamowej po okresie pandemii z kampanią na polskim rynku.
08.12.22, 21:15
| reklama & PR » informacje
Pracownicy HalfPrice w świątecznej kampanii marki
HalfPrice rusza z świąteczną kampanią. W projekcie pracownicy sklepu wcielą się w rolę łowców szukających okazji. 
08.12.22, 15:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
TV Puls wyemituje po raz kolejny Wigilijny Blok Reklamowy
TV Puls wyemituje ponownie w Święta Wigilijny Blok Reklamowy #TvPulsSeniorom, z którego wpływy zostaną przekazane Fundacji TV Puls „Pod Dębem”, działającej na rzecz poprawy jakości życia Seniorów w Polsce.
08.12.22, 14:15
| reklama & PR » informacje
Kuźniar Media w wyniku przetargu poprowadzi działania promocyjne firmy Skłodowscy
Agencja Kuźniar Media zadba o komunikację firmy Skłodowscy, producenta burgerów wołowych. Marka rozpoczyna swoje działania na rodzimym rynku planując rozwijać się w kanale HoReCa i retail. 
08.12.22, 13:20
| reklama & PR » informacje
Agencja Digital Hunters będzie rekrutować managerów digital marketingu
Na rynku działalność rozpoczęła agencja Digital Hunters, która ma specjalizować się rekrutacji managerów wysokiego szczebla z obszaru digital marketingu. Założyciel agencji stworzył własny model procesu rekrutacji, który ma pozwalać pozyskiwać specjalistów.
08.12.22, 10:47
| reklama & PR » informacje
Tobiasz Wybraniec i Paweł Kowalczyk opuszczają GetHero
Założyciele wrocławskiej agencji GetHero z końcem roku planują opuścić zarząd GetHero i w pełni przekazać stery firmy w ręce pozostałych członków zarządu – Alicji Stefaniak i Łukasza Walczaka.
08.12.22, 07:00
| reklama & PR » informacje
ALDI będzie dalej współpracować z domem mediowym Carat
Dom mediowy Carat (grupa dentsu Polska), ponownie wygrał przetarg na obsługę mediową sieci dyskontów spożywczo-przemysłowych ALDI.
07.12.22, 19:00
| reklama & PR » informacje
Technologie dla Ciebie. Bezpieczeństwo dla wszystkich. Kampania ŠKODY
Ruszyła kampania ŠKODY, która ma zwracaćuwagę na bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg. Marka po raz kolejny pokazuje chce pokazać, że jest to dla niej priorytetem.
07.12.22, 11:00
| reklama & PR » informacje
Kiwi.com klientem sieci weCAN w regionie CEE i Media People w Polsce
Sieć agencji weCAN z Europy Środkowej i Wschodniej rozpoczęła współpracę z firmą z sektora traveltech - Kiwi.com, wyszukiwarkę tanich podróży.
07.12.22, 09:00
| reklama & PR » informacje
Popcorn, Coca-Cola i Frozen Fanta w formacie XXL promują Multikino
Sieć kin Multikino oraz Coca-Cola wykorzystały witryny sklepowe do reklamy produktów z popcornabarów. Niestandardowe realizacje z trójwymiarową scenografią są zlokalizowane w siedmiu galeriach handlowych w Polsce.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. wystaw

Instytut Solidarności i Męstwa im. Witolda Pileckiego | Warszawa

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury w Lesznowoli

Gminny Ośrodek Kultury w Lesznowoli | mazowieckie

Przejdź do oferty

Filmograf

FILMOTEKA NARODOWA – INSTYTUT AUDIOWIZUALNY | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 09.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 08.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 06.01.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.