10.02.16, 19:00

Strefy Ciepła RWE w czterech miastach

Mural RWE w Częstochowie
Fot.: materiały prasowe

RWE Polska rozpoczyna kampanię targetowaną lokalnie do czterech miast. Przechodnie będą mogli ogrzać się w nich w chłodniejsze dni, napić gorącej czekolady, doładować telefon na specjalnie przystosowanych do tego ławeczkach oraz poznać firmę RWE Polska.

Strefy Ciepła RWE, czyli mobilne, ogrzewane pomieszczenia z atrakcjami dla odwiedzających, zostaną uruchomione w lutym i w marcu w centrach czterech polskich miast. 12 lutego zespół RWE pojawi się w Częstochowie. W kolejne weekendy Strefy Ciepła RWE zagoszczą w Opolu (19-21 lutego), Radomiu (26-28 lutego) oraz Inowrocławiu (4-6 marca).

Podczas każdego weekendu na mieszkańców tych miast będą czekać konkursy, upominki, a także fotomat umożliwiający wykonanie pamiątkowego zdjęcia. Wśród bezpłatnych atrakcji znajdą się również energetyczne ławeczki RWE umożliwiające doładowanie smartfonu lub tabletu.

Zależy nam, żeby Dobra Energia RWE krążyła po całej Polsce, dlatego przygotowaliśmy dla mieszkańców Częstochowy, Radomia, Opola i Inowrocławia niespodziankę - Strefy Ciepła RWE” – powiedziała Karolina Tyniec-Margańska, Dyrektor ds. Komunikacji RWE Polska. „Zima nie jest szczególnie mroźna, ale czekamy na wielu gości, których witać będziemy kubkiem gorącej czekolady. Pragniemy podzielić się z mieszkańcami miast Dobrą Energią, którą na co dzień dostarczamy do miliona domów i firm w całej Polsce" – dodaje Tyniec-Margańska.

W ramach kampanii „Strefy Ciepła RWE”, dystrybuowane będą również materiały reklamowe, w których znajdą się informacje nt. oferty zakupu energii elektrycznej i gazu. Kampania RWE w czterech miastach będzie wspierana spotami reklamowymi emitowanymi w lokalnych rozgłośniach radiowych, a także na billboardach w kluczowych lokalizacjach oraz tematycznym muralem w Częstochowie.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 14:30
| reklama & PR » ludzie
Izabela Kiwak w zespole marketingu Bonnier Business Polska
Z początkiem lutego br. do zespołu marketingu Bonnier Business Polska dołączyła Izabela Kiwak, która objęła nowo utworzone stanowisko Deputy CMO for Research & Insights.
13.02.25, 13:00
| reklama & PR » ludzie
Salestube wzmacnia zespół Data Analytics & Engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering spółki Salestube, będącej częścią Group One, dołączyło pięciu nowych ekspertów. Jak podkreśla agencja, zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
13.02.25, 10:40
| reklama & PR » informacje
Hortex promuje tropikalne nowości Tropical Duo
Wystartowała kampania nowych, egzotycznych napojów Hortex Tropical Duo, przygotowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „Każde pokolenie ma swój Hortex”.
12.02.25, 19:45
| reklama & PR » informacje
Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit. Inspiracje w nowej kampanii reklamowej
Maczfit, marka z segmentu cateringu dietetycznego w Polsce, rozpoczęła rok 2025 nową kampanią reklamową pod hasłem „Zaczynasz od nowa? Zacznij od Maczfit”.
12.02.25, 11:05
| reklama & PR » informacje
Agencja They.pl wizualna zmienia się w They Digital
Agencja digital marketingowa They.pl przechodzi rebranding. Zmienia nazwę na They Digital, wprowadza nową identyfikację wizualną i logotyp.
12.02.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
#MojaCOOLGirl. Trzecia edycja konkursu marki Jeżyki
Na początku lutego br. rozpoczęła się trzecia edycja konkursu konsumenckiego #MojaCoolGirl, organizowanego przez markę Jeżyki Coolki (Colian). Akcja, nawiązująca do Walentynek i Dnia Kobiet, ma zachęcać konsumentów do wyrażania wdzięczności wobec bliskich osób w kreatywny sposób.
12.02.25, 06:00
| reklama & PR » artykuły
Ewelina Jaskuła: Zestawienie wybranych działań PR w sektorze zdrowia w 2024 roku
Ewelina Jaskuła (Senior Account Manager w Good One PR) podsumowuje dla portalmedialny.pl wybrane działania PR w sektorze zdrowia w 2024 r. 
11.02.25, 22:58
| reklama & PR » informacje
SAIC Poland promuje model MG3 w wersji spalinowej i hybrid+
SAIC Poland z początkiem tygodnia rozpoczął kampanię modelu MG3 w wersji spalinowej i hybrid+, czyli najnowszego wariantu hatchback’a marki MG.
11.02.25, 19:00
| reklama & PR » informacje
Lubella organizuje loterię w ramach kampanii Gotuj w domu jak w restauracji
W kolejnej odsłonie kampanii „Gotuj w domu jak w restauracji” Lubella zachęca nie tylko do tworzenia własnej restauracji w domowym zaciszu, ale także organizuje loterię z nagrodami.
11.02.25, 16:45
| reklama & PR » informacje
Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą. Nietypowa instalacja w centrum Warszawy
12 lutego br., na Dworcu Centralnym w Warszawie stanie nietypowa instalacja, która ma przyciągnąć uwagę, skłonić przechodniów do zatrzymania się i głębszej refleksji.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 30.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.03.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.