04.02.16, 21:05
Jan Pospieszalski: Bliżej z większą widownią
Program publicystyczny "Jan Pospieszalski: Bliżej" emitowany na antenie TVP INFO ma coraz większą widownię. W sezonie jesienno-zimowym program ogląda ponad 100 tys. osób więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.
W okresie od 9 września 2015 r. do 28 stycznia 2016 r. program średnio oglądało 400,9 tys. widzów. To więcej aż o 102,5 tys. osób w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Program generuje aż 3,98 proc. udziału w rynku (znacznie powyżej średniej dla kanału TVP INFO). Rok wcześniej program miał 2,93 proc. udziału w rynku (ale udział kanału w rynku też był mniejszy - przyp. red.). W grupie komercyjnej program oglądało 61 tys. widzów (więcej o blisko 10 tys. niż rok wcześniej). Udział w rynku dla tej grupy wyniósł 1,35 proc. (rok wcześniej 1,1 proc.).
Podczas emisji programu, w grupie ogólnej wśród stacji informacyjnych liderem jest jednak stacja TVN24, która ma 523 tys. widzów i 5,2 proc. udziału w rynku (emituje wtedy "Szkło kontaktowe" i "Dzień po dniu"). TVP INFO zajmuje drugie miejsce, a Polsat News trzecie. Stację Zygmunta Solorza ogląda wtedy 71 tys. widzów, co daje stacji 0,71 proc. udziału w rynku). W grupie komercyjnej liderem także jest TVN (101 tys. widzów i 2,23 proc. udziału w rynku). Druga jest stacja TVP INFO (1,35 proc. udziału),a trzeci Polsat News (0,51 proc.).
„Jan Pospieszalski: Bliżej” to cotygodniowy program publicystyczny emitowany od 10 listopada 2011 r. na antenie TVP Info w czwartki o 22.30. Gospodarzem programu jest Jan Pospieszalski.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze