04.02.16, 21:05

Jan Pospieszalski: Bliżej z większą widownią

Kadr z programu
Fot.: materiały prasowe

Program publicystyczny "Jan Pospieszalski: Bliżej" emitowany na antenie TVP INFO ma coraz większą widownię. W sezonie jesienno-zimowym program ogląda ponad 100 tys. osób więcej niż rok wcześniej - wynika z raportu Nielsen Audience Measurement dla portalmedialny.

W okresie od 9 września 2015 r. do 28 stycznia 2016 r. program średnio oglądało 400,9 tys. widzów. To więcej aż o 102,5 tys. osób w porównaniu do analogicznego okresu sprzed roku. Program generuje aż 3,98 proc. udziału w rynku (znacznie powyżej średniej dla kanału TVP INFO). Rok wcześniej program miał 2,93 proc. udziału w rynku (ale udział kanału w rynku też był mniejszy - przyp. red.). W grupie komercyjnej program oglądało 61 tys. widzów (więcej o blisko 10 tys. niż rok wcześniej). Udział w rynku dla tej grupy wyniósł 1,35 proc. (rok wcześniej 1,1 proc.).

Podczas emisji programu, w grupie ogólnej wśród stacji informacyjnych liderem jest jednak stacja TVN24, która ma 523 tys. widzów i 5,2 proc. udziału w rynku (emituje wtedy "Szkło kontaktowe" i "Dzień po dniu"). TVP INFO zajmuje drugie miejsce, a Polsat News trzecie. Stację Zygmunta Solorza ogląda wtedy 71 tys. widzów, co daje stacji 0,71 proc. udziału w rynku). W grupie komercyjnej liderem także jest TVN (101 tys. widzów i 2,23 proc. udziału w rynku). Druga jest stacja TVP INFO (1,35 proc. udziału),a trzeci Polsat News (0,51 proc.).

„Jan Pospieszalski: Bliżej” to cotygodniowy program publicystyczny emitowany od 10 listopada 2011 r. na antenie TVP Info w czwartki o 22.30. Gospodarzem programu jest Jan Pospieszalski.

Komentarze

Powiązane

13.02.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Telewizja Puls inwestuje we własne studio. Format Taki jest świat zmieni formułę
Telewizja Puls wprowadza zmiany w segmencie infotainment oraz Dziale Produkcji własnej.
12.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
#DzielnicaBEZstrachu. Trzecia edycja kampanii społecznej Telewizji Puls i KGP
Telewizja Puls, Komenda Główna Policji oraz ekipa serialu kryminalnego „Dzielnica strachu”organizują trzecią edycję kampanii społeczną #DzielnicaBEZstrachu. Jej celem jest promowanie bezpieczeństwa i współpracy lokalnych społeczności z dzielnicowymi oraz wyłonienie #SuperDzielnicowego2025.
11.02.25, 07:15
| TV / VOD » seriale
Działkowcy. Trzeci sezon w Fokus TV
Kanał Fokus TV rozpoczął emisję III sezonu serialu dokumentalnego „Działkowcy” opowiadającego o perypetiach właścicieli Rodzinnych Ogródków Działkowych, których w polskich miastach istnieje ponad milion.
06.02.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Witwicki i Szubartowicz zadają Najważniejsze pytania w Polsat News
Od 10 lutego br. w każdy poniedziałek o 18.00 na antenie Polsat News pojawi się cykl programów – „Najważniejsze pytania” prowadzony przez Piotra Witwickiego i Przemysława Szubartowicza.
03.02.25, 14:19
| TV / VOD » informacje
Fundacja TBN zrealizuje film o zrównoważonych rozwiązaniach realizowanych na terenie Gdańska
Fundacja TBN Polska rozpoczęła realizację projektu „Gdański kurs w kierunku zrównoważonego rozwoju”. Przedsięwzięcie zostało docenione w konkursie EcoFuture i dofinansowane ze środków Gdańskiej Fundacji Rozwoju Gospodarczego.
03.02.25, 11:46
| TV / VOD » ludzie
INEA rozwija dział marketingu
Na początku roku, INEA wprowadziła zmiany w strukturze organizacyjnej obejmujące Dział Marketingu i Produktu.
03.02.25, 07:30
| TV / VOD » informacje
Pytanie dnia codziennie w TVP1 i TVP Info
Przed startem wiosennej ramówki Telewizja Polska wprowadza zmiany w emisji audycji informacyjnych i publicystycznych.
31.01.25, 08:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna 2025 w Polsacie. Dużo rozrywki w ofercie stacji
Wiosną w Polsacie wraca format „Must be the music” z nowym składem jury. Stacja wyemituje aż dwa formaty kabaretowe. Ramówkę wypełnią liczne kontynuacje znanych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
Wiosna w TVN. Nowy codzienny serial i reality show
Z końcem lutego br. ruszy wiosenna ramówka. Wśród nowości znajdzie się codzienny serial. Na widzów czekać będą kontynuacje popularnych formatów.
31.01.25, 07:00
| TV / VOD » informacje
80. rocznica wyzwolenia Auschwitz w TVP: ponad 1,1 mln widzów. Sygnał TVP w wielu stacjach na całym świecie
Nadawana w Telewizji Polskiej transmisja z obchodów 80. rocznicy wyzwolenia niemieckiego nazistowskiego obozu koncentracyjnego i zagłady Auschwitz oraz wszystkie relacje z nią związane cieszyły się dużym zainteresowaniem widzów. Zasięg skumulowany dla 15 emisji z 27 stycznia 2025 r. w TVP1, TVP Info, TVP Polonia i TVP Historia wyniósł 4,9 mln osób.