09.02.16, 10:00

Historia haseł reklamowych Coca-Cola od 1886 r.

KV kampanii
Fot.: materiały prasowe

"Drink Coca-Cola" to pierwsze hasło reklamowe marki Coca-Cola, które używano od 1886 roku. Przez ponad kilkaset lat, marka używała kilkudziesięciu haseł pozycjonujących Coca-Colę. 

„Taste the Feeling” jest hasłem nowej, globalnej kampanii marketingowej Coca-Coli, która po raz pierwszy w historii ma łączyć wszystkie produkty sygnowane marką Coca-Cola: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero i Coca-Cola Life pod jednym wspólnym ikonicznym brandem - Coca-Cola.

„Taste the Feeling” to nowe hasło reklamowe marki od siedmiu lat, czyli od sloganu „Open Happiness” wypromowanego w 2009 r. Tym samym Coca-Coal kontynuuje długą tradycję haseł reklamowych marki.

A jakimi hasłami reklamowymi posługiwała się marka na przestrzeni kilkuset lat?
1886: Drink Coca-Cola
1904: Delicious and Refreshing
1905: Coca-Cola Revives and Sustains
1906: The Great National Temperance Beverage
1907: Good to the Last Drop
1917: Three Million a Day
1922: Thirst Knows No Season
1923: Enjoy Thirst
1924: Refresh Yourself
1925: Six Million a Day
1926: It Had to Be Good to Get Where It Is
1927: Pure as Sunlight; Around the Corner from Everywhere
1929: The Pause that Refreshes
1932: Ice Cold Sunshine
1938: The Best Friend Thirst Ever Had; Thirst Asks Nothing More
1939: Whoever You Are, Whatever You Do, Wherever You May Be, When You Think of Refreshment Think of Ice Cold Coca-Cola
1942: The Only Thing Like Coca-Cola is Coca-Cola Itself
1948: Where There’s Coke There’s Hospitality
1949: Along the Highway to Anywhere
1952: What You Want is a Coke
1956: Coca-Cola … Makes Good Things Taste Better
1957: Sign of Good Taste
1958: The Cold, Crisp Taste of Coke
1959: Be Really Refreshed
1963: Things Go Better With Coke
1969: It’s the Real Thing
1971: I’d Like to Buy the World a Coke – part of the “It’s the Real Thing”
1975: Look Up America
1976: Coke Adds Life
1979: Have a Coke and a Smile
1982: Coke Is It!
1985: We’ve Got a Taste for You (Coca-Cola & Coca-Cola classic); America’s Real Choice (Coca-Cola & Coca-Cola classic)
1986: Red, White & You (Coca-Cola classic)
1986: Catch the Wave (Coca-Cola)
1987: When Coca-Cola is a Part of Your Life, You Can’t Beat the Feeling
1988: You Can’t Beat the Feeling
1989: Official Soft Drink of Summer
1990: You Can’t Beat the Real Thing
1993: Always Coca-Cola
2000: Coca-Cola. Enjoy
2001: Life Tastes Good
2003: Coca-Cola … Real
2005: Make It Real
2006: The Coke Side of Life
2009: Open Happiness
2016: Taste the Feeling

Komentarze

Powiązane

04.12.23, 16:00
| reklama & PR » informacje
Elektryczne Gitary zachęcają do jazdy elektrykami w kampanii Volkswagen Financial Services
Pod hasłem „Jedź elektrykiem jak my!” w grudniu br. ruszyła kampania reklamowa Volkswagen Financial Services. Z udziałem Kuby Sienkiewicza i zespołu Elektryczne Gitary powstał klip reklamowy, a także spot telewizyjny z nową wersją przeboju „Włosy.
04.12.23, 15:03
| reklama & PR » informacje
Tchibo przedłuża na trzy lata współpracę z OMD Group
Agencje OMD Group: OMD oraz Resolution, będą kontynuowały kompleksową obsługę mediową marki Tchibo.
04.12.23, 10:40
| reklama & PR » ludzie
Gabriela Bar-Rutkowska w gronie ekspertów 24/7Communication
Agencja PR 24/7Communication rozbudowuje praktykę Environmental, Social, Governance (ESG). Do grona jej ekspertów dołączyła Gabriela Bar-Rutkowska i objęła stanowisko Senior Communication Advisor / PA & Sustainability.
04.12.23, 09:25
| reklama & PR » informacje
InPost oficjalnym partnerem Newcastle United
Grupa InPost zawarła wieloletnie partnerstwo z klubem piłkarskim Premier League Newcastle United, jednocześnie stając się jego oficjalnym globalnym partnerem w zakresie dostaw.
04.12.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Tiktokerzy śpiewają świąteczną piosenkę w kampanii T-Mobile
W ramach kampanii świątecznej T-Mobile, marka opublikowała teledysk do świątecznej piosenki zaśpiewanej przez tiktokerów. Działania realizuje VMLY&R.
01.12.23, 12:25
| reklama & PR » informacje
Spark Foundry w wyniku przetargu przejmuje obsługę Miele
Agencja mediowa Spark Foundry (Publicis Groupe) rozpoczęła współpracę z firmą Miele – producentem artykułów gospodarstwa domowego premium. Decyzja o wyborze partnera mediowego dla marki Miele została podjęta w drodze przetargu.
01.12.23, 08:54
| reklama & PR » informacje
Daj Coś Od Siebie – Graj, Pomagaj i Wymagaj! Świąteczna loteria marki Tymbark
Marka Tymbark uruchomiła ogólnopolską loterię konsumencką pod hasłem: „Daj Coś Od Siebie – Graj, Pomagaj i Wymagaj!”.
30.11.23, 20:30
| reklama & PR » informacje
Monster Energy z nowym rozdziałem Formuły 1
Po 14 sezonach z zespołem Mercedes- AMG PETRONAS, Monster Energy rozpocznie w 2024 r. swój nowy rozdział w Formule 1.
30.11.23, 19:00
| reklama & PR » informacje
Co dobrego robimy w Hochland dla naszej planety! Temat przewodni kalendarza Hochland Polska 2024
Po raz 17. firma Hochland Polska zaprosiła swoich pracowników, a w tej edycji także dostawców mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Najnowszy kalendarz firmowy Hochland Polska to zbiór 12 prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 r.
30.11.23, 16:51
| reklama & PR » informacje
Miliony trafionych prezentów. Humorystyczne spoty w świątecznej kampanii Empiku
W kampanii Empiku prowadzonej pod hasłem „Miliony trafionych prezentów” marka przedstawia swoje benefity: szeroką ofertę, wygodne formy zakupów i promocje. Komunikacja obejmuje telewizję, radio, digital, media społecznościowe i kanały własne marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 05.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 03.01.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.12.23

Do zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.