25.01.16, 17:00
SGT S.A. ze statuetką Kreatora Biznesu 2015
Jako najbardziej wizjonerska, proponująca rynkowi unikalne rozwiązania, firma SGT S.A. została uhonorowana wyróżnieniem „Kreator Biznesu 2015” w kategorii IT i Telekomunikacja.
Plebiscyt „Kreator Biznesu 2015” kierowany jest do najbardziej kreatywnych firm, które dzięki tzw. „intuicji biznesowej” osiągają ponadprzeciętne wyniki w swoich kategoriach. Jego organizatorem jest Grupa Strategie, a zwycięzców wyłaniają menedżerowie i specjaliści, głosujący na poszczególne kategorie za pośrednictwem internetowej strony plebiscytowej oraz jury, złożone z przedstawicieli redakcji i niezależnych ekspertów, a także reprezentantów mediów, przedstawicieli Partnerów Plebiscytu.
Nagrody otrzymały firmy z 10 sektorów: Bankowość i Finanse, Doradztwo/Konsulting, Human Resources, Marketing i Sprzedaż, Outsourcing, Produkcja, IT i Telekomunikacja oraz Transport i Logistyka, Firma oraz Innowacje.
„Jest nam niezwykle miło, iż zostaliśmy uhonorowani tytułem „Kreator Biznesu 2015”. Nasza firma to zespół ludzi, dla których telekomunikacja, nowe media to nie tylko praca, ale przede wszystkim pasja. W każdy projekt wkładamy całe serce i wszystkie siły. Czasem nasze pomysły wydają się niemożliwe do zrealizowania, ale… po chwili z zapałem je wdrażamy. Gratulujemy zwycięzcom pozostałych kategorii” – mówi Bartłomiej Czardybon, Prezes Zarządu SGT S.A.
SGT S.A. funkcjonuje na rynku telekomunikacyjnym od 2007 r. Swoją działalność rozpoczęła, tworząc interaktywną telewizję cyfrową JAMBOX. Współpracuje z lokalnymi operatorami Internetu, zainteresowanymi świadczeniem usług w technologii IPTV w swoich sieciach. Aktualnie telewizję JAMBOX oferuje ponad 250 lokalnych operatorów ISP i kablowych w Polsce, którzy posiadają infrastrukturę światłowodową. W 2014 r. SGT S.A. rozszerzyła ponadto zakres świadczonych usług o rozwiązania technologiczne dla tradycyjnych operatorów telewizji kablowej. Dziś tworzy produkty dla operatorów, którzy poszukują rentownego modelu biznesowego dla świadczenia usług telewizji cyfrowej z zachowaniem własnej marki i identyfikacji produktowej.
Komentarze