25.01.16, 13:27
Duża widownia konkursu skoków w Zakopanem
Ponad 6 milionów widzów TVP1 i TVP Sport obejrzało decydujące momenty konkursów Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem. Jedynka była w weekend liderem oglądalności.
Decydującą walkę o podium konkursów w Zakopanem śledziło w Jedynce 5 mln 706 tys. osób (sobota, 23 stycznia) i 6 mln 144 tys. widzów (niedziela, 24 stycznia). Średnia oglądalność wyniosła odpowiednio 4 mln 510 tys. osób (udziały 35,39 proc.; grupa 4+, dane Nielsen Audience Measurement) i 4 mln 869 tys. widzów (36,7 proc.). Między innymi dzięki temu wydarzeniu sportowemu Jedynka była w sobotę i niedzielę stacją pierwszego wyboru, pod względem średnich udziałów dziennych – 13,4 i 14,3 proc. (grupa 4+).
Oglądalność konkursów skoków na antenie TVP Sport wyniosła w szczytowym momencie 382 tys. osób (średnia 258 tys.; udziały 2,02 proc.) i 215 tys. widzów (168 tys.; 1,16 proc.). W kanale sportowym Telewizji Polskiej można było także zobaczyć piątkowe kwalifikacje do niedzielnego konkursu indywidualnego – obejrzało je w szczytowym momencie 608 tys. osób (średnia 398 tys., udziały 3,12 proc.).
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze