10.11.15, 20:00
Content Marketing w kampanii LEGO DUPLO
Ruszyła kampania content marketingowa LEGO DUPLO, którą na zlecenie LEGO Polska przygotował dom mediowy Carat Polska.
Dla LEGO DUPLO, serii produktów marki LEGO dla najmłodszych dzieci przeprowadzana jest kampania content marketigowa, w którą zaangażowani zostali blogerzy parentingowi m.in. Makóweczki, Blog Ojciec, Mamy Gadżety, Sroka O oraz Bakusiowo. Seria wspierana jest także ogólnopolskimi działaniami mediowymi.
"Działania dla marki LEGO DUPLO są efektem przeprowadzonego przez Carat, autorskiego badania House of Loop. Badanie House of Loop, oprócz szeregu wyników ilościowych, wyłoniło główne konteksty oraz obszary, w których marka LEGO DUPLO pojawia się w Internecie oraz te, które ujawniły dla niej największy potencjał. Na tej podstawie mogliśmy zaproponować najefektywniejsze działania contentowe odpowiadające grupie docelowej" – komentuje Adrian Serafin, Content Marketing Manager Carat Polska
"Chcemy być obecni wszędzie tam, gdzie rodzice, a w szczególności mamy, szukają informacji o tym, co jest najlepsze dla ich dzieci. Obecnie takim miejscem jest przede wszystkim internet. Dzięki współpracy z blogerami chcemy przekonać rodziców, że zabawa klockami LEGO DUPLO, dzięki ich prostej i bezpiecznej konstrukcji, stanowi doskonałą formę rozwoju kreatywności, już od najmłodszych lat. W ramach kampanii blogerzy otrzymają zestawy klocków LEGO DUPLO i będą mieli za zadanie ułożyć najbardziej kreatywne budowle, korzystając z jak najmniejszej liczby elementów. Najciekawsze propozycje zostaną ocenione i wybrane przez Internautów. Trzech najlepszych blogerów otrzyma zestawy LEGO DUPLO, które będą mogli rozdać swoim czytelnikom we własnych minikonkursach" – dodaje Krzysztof Kazanecki, Marketing Brand Manager w LEGO Polska, odpowiedzialny za markę LEGO DUPLO.
Dodatkowo, w serwisach parentingowych i kobiecych pojawią się artykuły i porady związane z tematyką rozwoju dzieci, które mają przybliżyć czytelnikom m.in. pomysły kreatywnych zabaw pozytywnie wpływających na psychomotoryczny rozwój dzieci.
Działania content marketingowe wspierane są intensywną kampanią mediową w telewizji i internecie. W listopadzie rusza kampania telewizyjna, w której zastosowano 15’’ i 8’’’ spoty, które zostaną wyemitowane w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych (m.in. Disney Junior, TVP ABC, MiniMini+, Nickelodeon, CBeebies). Reklama online, wykorzystuje różne formaty reklamowe, które pojawią się na największych stronach ogólnopolskich i parentingowych oraz na serwisach growych (parenting.pl, mjakmama24.pl, edziecko.pl, miastodzieci.pl), prerole na Youtube oraz w serwisach VOD TVN Player i iPla.pl
Kampania potrwa do końca marca 2016 r.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze